Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قروه گفت: شهید سردار سلیمانی نماد شاخص و حامی مسلمانان و انسان های مظلوم جهان بود و شرکت مردم سراسر دنیا در مراسم عزاداری این شهید، نشان داد «حاج قاسم» متعلق به جهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت الاسلام عابدین رستمی صبح امروز در جمع مردم شهیدپرور روستای مالوجه قروه در مراسم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی نماد شاخص و حامی مسلمانان مظلوم بود و مردم سراسر دنیا در مراسم عزاداری روز شهادتش آنرا به تصویر کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قروه در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران کشور امام زمان است و هیچگاه در مقابل ظلم، ستم و تجاوز سکوت نخواهد کرد و شجاعانه در پاسداری از آرمانهای انقلاب و رهبری می ایستد.

وی در مورد ویژگی های شخصیتی سردار حاج قاسم سلیمانی هم گفت: این انسان با اعمال و کارهایش چنان میان مردم ایران و جهان محبوب بود که همه برای تشیع پیکرش در شهر خود کمپین تشکل داده اند و این حرکت مردم نشان از عزتی است که خداوند به سردار سلیمانی عطا کرده است.

رستمی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی در میان کشورهای مسلمان دنیا تحولات زیادی در پایداری دین اسلام به وجود آورد که روز شهادتش دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

امام جمعه قروه خطاب به دشمنان ایران اسلامی تاکید کرد: سردار سلیمانی عزت جمهوری اسلامی ایران است چرا که بر پایه دستورات الهی در رکاب امام زمان و مقام معظم رهبری گام های موفقی برای مسلمانان بر داشته است.

وی گفت: مردم امریکا در فضای مجازی اعلام کردند که اسیر سردمداران این کشور مانند ترامپ هستند و خود را گروگان می دانند.

رستمی در پایان اذعان داشت: در تمام دنیا هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران نتوانسته مقاومت کند و با یاری امام زمان و رشادت های سربازان این وطن، انقلاب اسلامی ۴۰ سال است شجاعانه در مقابل آمریکایی خونخوار ایستادگی کرده است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران قاسم سلیمانی امام جمعه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه22 از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه 22 خبر داد و گفت : ویژه برنامه صادق آل عبا در روز شنبه 15  اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام از میدان المپیک با تلاوت قران کریم  توسط قاری ممتاز دکترحسین جعفری شروع خواهد شد پس از آن  ذاکر اهل بیت(ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی خواهد کرد. 

تنها در ادامه افزود:دسته های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک  به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه خواهد داشت . همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه  مستقر است. 

شایان ذکر است، این برنامه به همت فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه22،پایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود. 

وی یاد آور شد؛ دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می توانند روز شنبه15 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح به میدان المپیک منطقه22 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است