Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@10:42:13 GMT

«حاج قاسم» شاخص مبارزه با شیطان اکبر است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۶۱۵۸

«حاج قاسم» شاخص مبارزه با شیطان اکبر است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به استقبال از آیین تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد تاریخ مقاومت به قبل و بعد از شهادت این سردار اسلام تقسیم خواهد شد.

قدس آنلاین: حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه حضور در مراسم تشییع پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی درباره ویژگی‌های این سردار شهید به خبرنگار مهر بیان کرد: بعضی‌ها، به معنای واقعی تعریف انقلاب اسلامی هستند، هویت حاج قاسم هم همان هویت اسلام نابی است که امام خمینی(ره) پرورش داد و رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی یک وجود تراز است که باید شاخصه‌های زندگی او شاخص زندگی همه ما باشد. او اخلاق بسیار نرم خویی داشت، ولی بااراده و با عزم بود و مقابل دشمن هیچ کوتاهی نداشت. او با صلابت و البته با عقل و تدبیر و با نقشه راه برخورد می‌کرد. برای شناساندن حاج قاسم به جامعه جوان و نسل‌های بعدی باید خیلی کار کنیم.

خاموشی تصریح کرد: شهادت حاج قاسم نشان می‌دهد او با اشقی‌الاشقیا مقابله کرده است، یعنی نظام سلطه که صدر جریان شیاطین جهان است و رییس جمهور نظام سلطه این جریان را فرماندهی می‌کند و خودش می‌گوید که سردار را زده است. یعنی اشقی‌الاشقیا است که می‌خواهد وجود شریف حاج قاسم‌ها را حذف کند، به گمان اینکه اگر حذف کرد جبهه مقاومت تضعیف می‌شود.

وی عنوان کرد: این جمله حاج قاسم خطاب به اشقیا بسیار مهم است که می‌گفت «من یکی برای شما کافی هستم»؛ شهادت او وحدت را در عراق ایجاد کرد و فتنه‌ای که عربستان سعودی، امریکا و صهیونیست‌ها چیده بودند تا در عراق شیعیان را به جان هم بیندازند، نقش بر آب کرد. دیدیم که خیمه اباعبدالله را در کربلا اتش زدند و به مراکز دینی حمله کردند و مفهومش همین بود که شیعیان را به جان هم بیندازند، درحالی که الان خون سردار سلیمانی باعث شد پارلمان عراق رای دهد تا امریکایی‌ها از عراق بیروند بروند.

خاموشی تصریح کرد: خون حاج قاسم در ایران هم این وحدت ملی را به وجود آورد این وحدت ملی بهای بسیار بالایی بود که ما باید حفظ می‌کردیم و گویا حاج قاسم با شهادتش بیان کرد که مردم حواستان جمع باشد وحدت ملی بهم نریزد، درون کشور به فرمان رهبر عمل کنید و شاخص‌ها را گم نکنید.

وی در پایان گفت: این جریان نقطه عطفی است در مبارزه با نظام سلطه و مبارزه با شیطان اکبر و حاج قاسم دارد شاخص مبارزه با شیطان اکبر می‌شود که تحلیلگران باید از این سرفصل استفاده کنند. به این ترتیب ما می‌توانیم تاریخ را به ۲ بخش قبل از شهادت و بعد از شهادت حاج قاسم تقسیم کنیم. بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت، فرماندهان عمیق‌تری به جهان اسلام عرضه خواهد کرد که در پی او خواهند آمد و نظام الگویی بسیار زیبایی در جهان تثبیت کرده و به منصه ظهور می‌رساند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهید سردار سلیمانی حجت الاسلام خاموشی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح