Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابوالفضل موسوی بیوکی خاطرنشان کرد: ملت ایران اجازه مذاکره و مصالحه با آمریکا را نخواهند داد و نمی توان این جمعیت میلیونی عزادار را با چند امتیاز اقتصادی قانع کرد چرا که جنایتی که آمریکا مرتکب شده قابل گذشت نیست و تلاشش برای میانجیگری بیهوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید ابوالفضل موسوی بیوکی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اقدام خبیثانه آمریکا در ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: آمریکا عصبانی از بی نتیجه بودن تحریم ها علیه ایران دست به ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی زده است درواقع ترور آخرین ابزار آمریکا است که برای رسیدن به اهداف خود به آن متوسل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات اخیر کشورهای مختلف برای میانجیگری میان ایران و آمریکا اذعان داشت: اکنون طبیعی است که آمریکا بعد از ترور شهید قاسم سلیمانی واسطه هایی مانند قبل برای میانجیگری بفرستد اما بعید است که در تصمیم جمهوری اسلامی ایران خللی ایجاد شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تلاش این کشور برای مذاکره با ایران را بی نتیجه دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اجازه مذاکره و مصالحه با آمریکا را نخواهند داد و نمی توان این جمعیت میلیونی عزادار را با چند امتیاز اقتصادی قانع کرد چرا که جنایتی که آمریکا مرتکب شده قابل گذشت نیست و تلاشش برای میانجیگری بیهوده است.

موسوی با اشاره به جنگ روانی که آمریکا علیه ایران راه انداخته است افزود: مردم ایران همواره مشهورند که اعتبارشان به هویت و اصل تصمیماتشان است و علاوه بر این جبهه مقاومت در منطقه بر پایه هسته مرکزی ایران شکل گرفته است ؛ مردم ایران نحوه مبارزه و مقاومت را نهادینه کرده اند اگر ملت ایران کوتاه بیایند امید در جوامع دیگر مسلمان نیز از بین می رود از این رو مردم هیچ گاه اجازه فکر مذاکره در مورد خون شهید سلیمانی را به مسئولین نخواهند داد.

وی با تاکید بر این که باب مذاکره بازشدنی نیست اظهار داشت: آمریکا تا آنجا که بتواند سفیران و نمایندگانی از کشورهای مختلف و به شکل های مختلف در داخل و خارج از کشور برای میانجیگری می فرستد و از سوی دیگر جنگ روانی راه می اندازد که آینده سختی در انتظار ایران است و به دنبال قانع کردن ایران با امتیازات اقتصادی است این درحالی است که دیگر دیر شده است.

موسوی با بیان این که مسئولین باید پیرو ولی فقیه و نظر مردم تصمیمات و اقدامات لازم را در موقع لازم بگیرند اذعان داشت: آمریکا می تواند شروع کننده جنگ باشد اما تمام کننده آن نیست ؛طبق قانون و ضوابط جنگی ترور فرماندهان یکی از عوامل شروع کننده جنگ است و این اقدام را آمریکا در استیصال کامل انجام داده است و این آغاز تنش میان ایران و آمریکا خواهد بود.

وی با بیان این که سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بین المللی بود افزود: آمریکا می خواهد ترور شهید سلیمانی را با بهانه هایی در افکار عمومی توجیه کند اما غافل از این که  ایشان خدمات زیادی را در منطقه انجام داده و چهره تاثیرگذاری بوده است از این رو همه مردم منطقه از جمله مردم کشورهای عراق، لبنان، سوریه و فلسطین برای تلاش های او احترام قائل هستند و نمی توانند او را فراموش کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان، در اجتماع بزرگ مردم اصفهان به حمایت از طرح نور فراجا که در گلستان شهدای این شهر برگزار شد از همه کسانی که به سبب تکلیف دینی خود با حضورشان از عفاف و حجاب حمایت کردند، قدردانی کرد.

وی افزود: این مجلس در مکانی مقدس برگزار شد، شهدا برای حفظ تمامیت ارضی کشور و اسلام از جان خود گذشتند و این افتخاری است برای پلیس که در محضر شهدا به تکلیف الهی، قانونی و شرعی خود در همان راه شهدا عمل می‌کند.

فرمانده کل انتظامی بیان داشت: قصه پر غصه عفاف و حجاب که دشمنان برای آن برنامه‌ها ریختند، برای امروز و دیروز نیست بلکه ریشه این نقشه شوم به زمان حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) می‌رسد.

سردار رادان، مسئولین و مردم را به هوشیاری دعوت کرد و افزود: دشمن با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است.

وی اضافه کرد: غیرت مردم اسلامی ایران در برابر تمامیت کفر با حمایت کامل مادران و زنان مؤمن و عفیفه بود که توانست سال‌های سال در برابر دشمن ایستادگی کنند.

فرمانده کل انتظامی بیان داشت: دشمن فهمید نمی‌تواند با اصل حجاب و عفاف مقابله کند به همین خاطر شروع به مقابله با برنامه‌های شوم خود کرد تا بنیان خانواده ایرانی اسلامی را سست و نابود کند. جبهه کفر تمام تلاش‌های خود را انجام می‌دهد تا حجاب و دین مردم ایران را از بین ببرد.

وی به گذشته اشاره‌ای کرد و گفت: رضا شاه هم که گماشته غربی‌ها بود نتوانست حجاب و دین را از مردمی که پیرو امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بودند، بگیرد.

سردار رادان تصریح کرد: غربی‌ها با استفاده از ابزار رسانه تلاش در ایجاد تحریفات کردند. چرا که می‌دانند وقتی حیا و عفت که دو بال اساسی دین و اسلام است از بین برود، غیرت از سر مردم نابود می‌شود اما دشمن نمی‌دانست که مردم ایران با حمایت از پلیس با کوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خود هستند.

وی تاکید کرد: شهید کاظمی و شهدای گرانقدری که در گلستان شهدای اصفهان آرمیده‌اند نشان دهنده این است که مردم ایران در برابر نقشه‌های دشمن سر خم نمی‌کنند و مردم اصفهان مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند که با غیرت و دینداری خود سال‌های سال پا به پای انقلاب ایستادگی کرده‌اند.

فرمانده کل انتظامی در ادامه گفت: مردم باید افتخار کنند که رئیس جمهوری دارند که فردی ولایی و با علم و دانش در حال تلاش مضاعف برای از بین بردن گره‌های ایجاد شده و مشکلات مردم است و نمایندگان مجلس نیز از افرادی بودند که بسیار تلاش کردند و آبروی خود را به میدان آوردند که لایحه حجاب و عفاف به بهترین شکل ممکن تصویب شود.

سردار رادان افزود: ما در کنار قبور شهدا پیمان می‌بندیم که مدافع خون شهدا باشیم و مسیر طرح نور را با کمک هم برای پاسداشت دختران سرزمینمان و مادران عزیز میهن ادامه بدهیم تا مادران آینده نیز مانند گذشته شهیدپرور باشند.

وی با طرح این پرسش‌ها که از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟! و در دانشگاه‌هایی که به دختران ستم دیده با بدترین وضعیت حمله‌ور می‌شوند چه خبر؟!، یادآور شد: دشمنان تمام سعی خود را می‌کنند تا با تحریف واقعیت، مردم ایران را نسبت به دین ضعیف و سست عنصر کنند ولی حماسه نهم دی‌ها همچنان در حال شکل‌گیری است و این نهضت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095293

دیگر خبرها

  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • سردار رادان: رضاخان هم نتواست حجاب را از مردم بگیرد / از دانشگاه‌های آمریکا و انگلستان و فرانسه چه خبر؟!
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ