Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه (۱۳ دی) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور ترامپ و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

بعد از این اقدام تروریستی کاخ سفید، کشورهای مختلفی نسبت به آن واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین رابطه رسانه‌های غربی روز دوشنبه از مکزیکوسیتی گزارش دادند که مکزیک اعلام کرده نسبت به تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه نگران است.
وزارت امور خارجه مکزیک در توئیتی اعلام کرد، در راستای اصول سیاست خارجی مکزیک، این کشور از گفت‌وگو و مذاکره برای حل‌وفصل مناقشات بین‌المللی حمایت می‌کند.

پارلمان عراق دیروز (یکشنبه ۱۵ دی) با برگزاری نشستی درباره اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور، به خروج همه نیروهای خارجی رای داد. همچنین خواستار منع استفاده از حریم هوایی عراق به هر دلیلی توسط نیروهای خارجی شد.
نمایندگان پارلمان عراق در ادامه، تقدیم شکایت رسمی به سازمان ملل و شورای امنیت علیه آمریکا را خواستار شدند.
2023

برچسب‌ها دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا خاورمیانه عراق مکزیک قاسم سلیمانی ایران پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا خاورمیانه عراق مکزیک قاسم سلیمانی ایران دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا خاورمیانه عراق مکزیک قاسم سلیمانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی