Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان یک استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان گفت: گام‌های ایران در کاهش تعهدات برجامی کاملاً به جا است و گام پنج یک حرکت مثبتی است که خلع ید اروپا و آمریکا را در پی خواهد داشت.

احمد آذین در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برداشتن گام پنج ایران در کاهش تعهدات برجامی، اظهار کرد: با دشمن قداری که به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست و سرداران محبوب ایران را ترور می‌کند باید چگونه رفتار کرد؟ گام پنجم ایران در کاهش تعهدات برجامی کاملاً درست برداشته شد که بدون شک اثرات مثبتی برای ملت و عزت ملی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ما این روزها عزادار سردار سلیمانی هستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری به درستی در گذشته تأکید کردند که نمی‌توان به دشمن اعتماد کرد. ایران اسلامی به تعهدات برجامی خود کامل عمل کرد، اما طرف‌های مقابل به هیچ یک از وعده‌های خود عمل نکردند. بنابراین گام‌های ایران در کاهش تعهدات برجامی کاملاً به جا است به خصوص در این ایام که آمریکا یکی از مقامات بلندپایه نظامی ایران را ترور کرد. گام پنج یک حرکت مثبتی است که خلع ید اروپا و آمریکا را در پی خواهد داشت.  

این استاد علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، تصریح کرد: چیزی منفی‌تر از این حرکت وحشیانه آمریکا که نداشتیم. بنابراین با این دشمن قدار و ظالم باید به گونه‌ای رفتار کرد که دل مردم شاد شود و امروز جبهه مقاومت دارد ما را مشاهده می‌کند.

آذین گفت: برداشتن گام پنجم در کاهش تعهدات برجامی، کامل‌ترین گامی است که ایران برداشته. دشمن قصد داشت ایران را در بحث هسته‌ای و نظامی دست بسته کند، اما با این گام دشمن خلع ید می‌شود و دیگر ایران را نمی‌توانند در مسائل هسته‌ای و حتی موشکی محدود کنند. این تصمیم و اراده رهبری و ملت ایران است و دولت هم همراهی می‌کند.

وی ادامه داد: برداشتن این گام به هیچ وجه احتمال جنگ را افزایش نمی‌دهد چراکه آن‌ها خودشان می‌دانند اگر جنگی را آغاز کنند تمام کننده جنگ نخواهند بود. بنابراین دشمن از مواجهه مستقیم با ایران ترس دارد و به قول سردار مقاومت در این صورت باید تابوت‌هایشان را آماده کنند. پس دشمن دست به چنین کار نابخردانه‌ای نخواهد زد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گام پنجم کاهش تعهدات برجامی بدعهدی آمریکا استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان امروز در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی خود دست یافت.

جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه به منظور شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، دو باخت و سه برد ثبت کردند.

هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.

تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

ملی پوشان جوان هاکی روی یخ ایران در این رقابت ها دومین حضور خود در بازی های آسیایی را تجربه می کردند. ایران در دوره قبل در بین شش تیم ششم شد و امسال در بین 10 تیم شرکت کننده از کشورهای ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت، امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو با کسب سه برد و دو باخت مقام پنجمی این رقابتها را از آن خود کرد تا به پشتوانه این جوانان شایسته آینده خوب هاکی روی یخ زودتر از حد تصور فرا برسد.

ازبکستان و تایلند هم گروه ایران که جلوی صعود تیم ایران به جمع چهار تیم را گرفتند امروز در فینال برای مدال طلا و نقره مسابقات در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

کد خبر 6093210

دیگر خبرها

  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • تیم هاکی روی یک جوانان ایران پنجم شد
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • توسل پلیس آمریکا به زور برای برداشتن حجاب زن مسلمان
  • فیلم/ برداشتن حجاب ۴ زن مسلمان معترض در دانشگاه آریزونا
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان