Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از روسیا الیوم، در این نامه که خطاب به عادل عبدالمهدی، نخست وزیر مستعفی عراق نوشته شده آمده است: شما از میزان فداکاری‌های ملت عراق از جمله کاروان‌ شهدایی که برای ریشه کن کردن ظلم حزب مقبور بعث و تروریسم داعشی جنگیدند مطلع هستید.

در این نامه آمده است: ابو مهدی المهندس جزو مجاهدانی بود که با دیکتاتورها جنگید، از عراق دفاع کرد و به مقابله با تروریسم داعشی پرداخت چنانکه مرجعیت ما در سخنرانی خود وی را ستوده و به وی لقب "قهرمان پیروز درگیری‌ها" را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه همچنین آمده است: با توجه به مقام والای ایشان و وفاداریشان و در مقام تقدیر از این جانفشانی‌ها، کمیته ما به دولت عراق پیشنهاد می‌دهد نام فرودگاه بین‌المللی بغداد به نام فرودگاه بین‌المللی "ابو مهدی المهندس" تغییر کند.

در جریان حمله بامداد جمعه پهپادهای آمریکایی به خودروهای حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی عراق و همراهانشان به شهادت رسیدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746270

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا