Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان در بیانیه‌ای، جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی و جمعی از همرزمان آن شهید والامقام را محکوم کرد.

در بیانیه شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان آمده است:

اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده شجاع و سردار بزرگ سپاه قدس، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمان ایشان را شدیدا محکوم کرده و این ضایعه اسفناک را به مقام معظم رهبری، مسئولان محترم کشوری و لشکری، آحاد ملت سرافراز ایران و خانواده معزز آن شهدای والامقام تسلیت عرض می‌نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از درگاه خداوند متعال برای آن شهدای گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شورای خلیفه گری اذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • جنایت اسرائیل در رفح با ۲۰ شهید و مجروح
  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • ببینید | روایت سردار سلیمانی از علت ردصلاحیت شدن خود در گزینش سپاه
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • قهرمانان سرزمین علویان در حماسه خان طومان به دنیا اثبات شدند
  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند