Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین درویشیان گفت: خون مطهر و پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که به دستور رئیس جمهور ملعون آمریکا به شهادت رسید، بیشتر از حیاتش در تقویت اسلام و نظام اسلامی موثر خواهد بود. تاریخ انتشار: 12:43 - 16 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۴۰۰۰ حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه  حماسه بی‌نظیر ملت در «پیمان با سرداران مقاومت» که امروز با حضور چند میلیونی مردم تهران انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رمز موفقیت و محبوبیت این شهید سرافراز را اخلاص و کار برای خدا و اطاعت محض از ولایت عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین درویشیان گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم بود و در دفاع مقدس و پیروزی بر تکفیری‌ها و ذلت و خواری استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب نقش تعیین کننده‌ای داشت.

وی افزود: خدای متعال محبت به او را به خاطر خصوصیات ایشان بر دل مردم انداخت و شاید دشمن و حتی دوست هم فکر نمی‌کردند که انقدر محبوبیت نه تنها در بین ملت ایران بلکه در بین ملت‌های مسلمان و حتی غیرمسلمان داشته باشد. این شهید عزیز در دل مردم جای داشته و محبوب دل‌ها است و حتما خون مطهر و پاک او که به دستور رئیس جمهور ملعون آمریکا به شهادت رسید، بیشتر از حیاتش در تقویت اسلام و نظام اسلامی موثر خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین درویشیان با تاکید براینکه انتقام ایران بسیار سخت و سنگین و برای دشمنان و غیرقابل باور است، تصریح کرد: مسئولان عالی نظام نیز اعلام کرده‌اند پاسخ سخت تری را از ایران دریافت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: به آمریکای جنایتکار توصیه شده است که هرچه زودتر از منطقه خارج شود و حتما دست جبهه مقاومت نه تنها در ایران بلکه در عراق، سوریه و سایر بلاد اسلامی در انتقام خون این شهید و شهدای این حادثه و شهدای دفاع از حریم ائمه (ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس گرفته می‌شود و مطئمن هستیم پاسخ ایران بسیار سخت و شکننده خواهد بود.

بیشتربخوانید:  حضور دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور در منزل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان بازرسی کل کشور حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه «فرزین بلیان» که شب گذشته در حین درگیری با گروهک معاند در مرز بانه به شهادت رسید، عصر پنج شنبه با حضور فرمانده مرزبانی استان کردستان، همرزمان و خانواده آن شهید والامقام، اقشار مختلف مردم شهرستان بانه، نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولان تشییع شد.

امام جمعه موقت بانه در این مراسم اظهار کرد: نظام انقلاب اسلامی نظامی دینی است که بر مبنای قرآن و دین مبین اسلام بنا نهاده شده است.

ماموستا جمال کریمی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مرزبانی این مرز و بوم هیچگاه اجازه تصرف یک وجب از خاک این دیار را به دشمنان نمی‌دهند و برای حفظ انقلاب اسلامی ایران خون می‌دهند.

وی با بیان اینکه شهدا همیشه زنده‌اند، اعلام کرد: نظام جهموری اسلامی نظام عظمت و اقتدار است و این اولین و آخرین شهید ما نخواهد بود چرا که نظام ما نظام مقتدر شهادت است.

امام جمعه موقت بانه خاطر نشان کرد: امنیت ما مدیون خون پاک شهدا است و نظامی است که از خاک ایران، اسرائیل غاصب را در هم کوبید.

ماموستا کریمی عنوان کرد: ملت ایران دارای نیروهای نظامی مسلمان و با ایمان هستند و در راه اعتلای نظام، جمهوری اسلامی ایران و کلمه مبارک الله هیچ وقت کوتاهی نمی‌کنند.

آئین تشییع پیکر این شهید در مقابل حسینه این شهر آغاز و تا میدان انقلاب با حضور آحاد مردم و نیروهای نظامی و انتظامی ادامه داشت.

پیکر مطهر این شهید والا مقام به زادگاهش در شهرستان کرمانشاه بدرقه شد.

کد خبر 6095332

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان