Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آناتولی در روز دوشنبه، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه طی سخنانی در نشست «ارزیابی سال ۲۰۱۹» در آنکارا این مطلب را عنوان کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: به تلاش های خود با سایر کشورهای جهان برای کاهش تنش میان آمریکا و ایران ادامه می دهیم. 

رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه نیز پیش از این با بیان اینکه آمریکا با انتخاب ( ترور ) قاسم سلیمانی باعث تشدید تنش‌ در منطقه شده است،‌تصریح کرد که ترور فرمانده ارشد یک دولت و کشور بی‌پاسخ نمی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بامداد روز سوم ژانویه ۲۰۲۰ یک پهپاد آمریکایی خودرو حامل سلیمانی را در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد. در این حمله او، ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشدالشعبی و چند عضو دیگر این گروه به شهادت رسیدند.

در این گزارش آمده است: وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا «پنتاگون» اعلام کرده که این حمله هوایی به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده است.

آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر عالی ایران نیز در واکنش به این حمله گفته است: انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او ( سردار سپهبد قاسم سلیمانی ) و دیگر شهدای این حادثه‌ آلودند.

آناتولی در ادامه افزوده است: به دنبال این حادثه تنش میان ایران و ایالات متحده آمریکا بالا گرفته و بسیاری از کشورها از تشدید درگیری‌ها در منطقه ابراز نگرانی کرده‌اند.

جنگ داخلی لیبی برنده‌ای ندارد

مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه همچنین درباره تحولات لیبی نیز گفت: جنگ داخلی لیبی برنده‌ای ندارد. اگر متوقفش‌ نکنیم مدت زیادی ادامه خواهد یافت.

برچسب‌ها چاووش اوغلو لیبی قاسم سلیمانی ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چاووش اوغلو لیبی قاسم سلیمانی ترکیه دونالد ترامپ چاووش اوغلو لیبی قاسم سلیمانی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حدیثه پیشه از مسئولان کاروان زیارتی دختران حاج قاسم گفت: این زائران از استان اصفهان در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند تا در کنار مزار مرد میدان، با شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت، برای پیروی از راه سردار دل‌ها تجدید میثاق دوباره ایی ببندد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت است، پیاده‌روی اجتماع‌گونه از مصلای امام علی (ع) کرمان تا بیت‌الزهرا و در نهایت حضور در مزار سردار دل‌ها در ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه (زمان شهادت) از برنامه‌های این سفر زیارتی است.


زمان اعزام کاروان زیارتی دختران حاج قاسم، در اردیبهشت است و پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت سردار دل‌ها برگزارمی شود و ایده این کاروان از اصفهان است.


امسال سومین سال متوالی است که دختران حاج قاسم از اصفهان به سوی مزار سردار سلیمانی راهی شدند.

دیگر خبرها

  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • ترور برای بقا
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!