Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:41:03 GMT

طنین شعار «کلّنا سلیمانی» در تظاهرات مردم نیجریه

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۷۹۳۴

طنین شعار «کلّنا سلیمانی» در تظاهرات مردم نیجریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، مردم نیجریه در بزرگداشت شهید سلیمانی و شهدای همرزمش تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، نیجریه ای ها با برپایی تظاهراتی در بزرگداشت «شهید سلیمانی» و شهدای همرزمش شعار «کلّنا سلیمانی» (همه ما سلیمانی هستیم) را سَر دادند.

شرکت کنندگان در تظاهرات مذکور همچنین شعار «کلّنا ابو مهدی» را سَر دادند تا از خدمات ارزشمند المهندس به محور مقاومت نیز قدردانی کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، حدود ساعت ۱ بامداد روز جمعه دو خودرو که شهید سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» را از فرودگاه بغداد به شهر بغداد انتقال می دادند مورد اصابت حمله موشکی قرار گرفتند و همه سرنشینان که ۸ نفر از همراهان و محافظان شهید المهندس و شهید سلیمانی بودند به شهادت رسیدند.

کد خبر 4818294

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی نیجریه ایران عراق ایالات متحده آمریکا قاسم سلیمانی ایران رژیم صهیونیستی لیبی سردار سلیمانی حشد شعبی دونالد ترامپ ترکیه سوریه روسیه مایک پمپئو لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۷۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عابدین رستمی پیش از ظهر یکشنبه در آئین تشییع پیکر شهید «جلال اعتماد» با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گمنام، شهدای فلسطین و غزه، شهدای کرمان، شهدای فروردین در جنوب غرب کشور و شهدای شاخص استان کردستان و قروه اظهار کرد: خداوند نعمت دین، اسلام، ایستادگی در مقابل ظلم و ظالمین و نظام سلطه را به ما ارزانی داشته و مردمی مقاوم و همیشه در صحنه به این دیار ارزانی داشته و باید شاکر خداوند باشیم.

وی با بیان اینکه کردستان سرزمین مجاهدات خاموش و سرزمین شهدایی است که به گفته شهید بروجردی باید با وضو در این استان قدم برداشت، افزود: زمانیکه پیشمرگان مسلمان کرد در برابر گروهک‌ها و نظام سطله ایستادند باب شهادت در این استان آغاز شد.

وی تصریح کرد: امروز بعد از ۴۵ سال هنوز می‌بینیم که فرزندان این مرز و بوم و این خطه بویژه شهرستان قروه که در ۱۲ سال اخیر بیش از ۴۵ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

امام جمعه قروه بیان کرد: کردستان سرزمین ایستادگی است گرچه از ظلم دشمنان و ضدانقلاب زخم دیده اما کمر خم نکرده است و امروز مردم قروه و شهر دزج میزبان شهید گلگون کفن دیگری هستند و جوانی که از دارایی و جان خود گذشت تا گوشه‌ای از کارهای زمین مانده این مملکت را به دوش بکشد و خداوند امروز اجر او را با شهادت داد.

فرهنگ شهادت ریشه در آموزه‌های دینی دارد

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: بالاترین نعمت که خداوند در این دنیا به بشر می‌دهد نعمت شهادت است و بالاتر از شهادت هیچ نعمتی نیست و این فرهنگ شهادت ریشه در آموزه‌های اسلام دارد و محور شهادت و اصل شهادت و ایثارگری پرچم سیدالشهدا را در بحران‌ها عبور می‌دهد و به دست امام زمان (عج) می‌رساند.

وی اذعان کرد: شهادت مردم را زنده نگه می‌دارد و تاریخ ما سرشار از تجربه‌ها است که ایستادند و سربلند شدند و در مقابل دشمن سر خم نکردند و دشمنان را به زباله دان تاریخ راهی کردند.

وی تصریح کرد: امروز کردستان و مرزهای کردستان هم آوردگاه دو تفکر ایستادگی در برابر دشمنان و استقلال است و در مقابل دشمنان ایستاده است.

امام جمعه قروه اذعان کرد: گروهک‌های ضد انقلاب باید بداند که سراییل و آمریکا به عنوان کارفرمای آنها در حال جان دادن است و اسرائیل به برکت خون شهدا با دستان مردم ذبح خواهد شد.

حجت‌الاسلام رستمی اضافه کرد: امروز خداوند این شهید را به وطن ایران و مردم کردستان هدیه داد شهیدی که نداها را بر دل‌ها بلند کرد و بغض‌های فرورفته را بر زبان جاری کند و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را بر زبان‌ها جاری کرد.

وی افزود: خداوند مدال افتخار را بر سینه شما خانواده شهید «جلال اعتماد» زد و همه مردم ما قدردان شهدا بوده و هستند.

کد خبر 6097037

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم