Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی همیشه ذخایری داشته که نهال انقلاب را تنومند کنند، گفت: سردار سلیمانی ذخیره معنوی انقلاب و جبهه مقاومت بود.

به گزارش ایکنا از البرز، فرهنگیان استان البرز صبح دوشنبه، 16دی در قالب کاروان‌های مختلف برای شرکت در مراسم با شکوه تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش عازم تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهنگیان البرز پس ازاقامه نماز صبح بلافاصله به سمت تهران حرکت کردند تا خود را به اقیانوس ایثار، حماسه و شهادت برسانند و با سردار دلها تجدید میثاق کنند.
سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در حاشیه این اعزام اظهارکرد: سردار حاج قاسم سلیمانی از ذخایر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بود.
وی افزود: این فرمانده لایق و شجاع در زمان حیات شان جزو محبوب‌ترین شخصیت‌ها در کشور و منطقه بود.
این مسئول بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی همیشه ذخایری داشته که نهال انقلاب را تنومند کنند و سردار حاج قاسم سلیمانی نیز از ذخایرعظیم معنوی انقلاب بود .
وی به راز محبوبیت این شهید در بین مردم، گروه‌های مختلف و جوانان اشاره کرد و یادآورشد: سردار حاج قاسم سلیمانی در کنار حفظ اصول و پای‌بندی به نظام، انقلاب، اسلام و رهبری، ارتباط خوب و دوستانه‌ای با گروه‌ها و جریانات مختلف داشت.
قاسمی اضافه کرد: سردارحاج قاسم سلیمانی هیچ گاه سیاست‌زده نشد و همین ارتباط خوبی که با مردم و جوانان داشت اصلی‌ترین دلیل محبوبیت ایشان دربین اقشار مختلف بود.
وی عنوان کرد: نظام سلطه در این ترور وحشتناک نشان داد که برای رسیدن به خواسته‌های پلیدش، هیچ ارزشی برای حاکمیت رسمی و قانونی ملت‌ها قائل نیست و به دنبال مقاصد شوم استعماری است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرزادامه داد: نتیجه خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و حادثه‌ای که اتفاق افتاد ایجاد وحدت و یکپارچگی ملت های اسلامی است.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی قاسمی آموزش و پرورش شهادت سردار سلیمانی ذخیره انقلاب قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت

پس از گل دوم بایرلورکوزن درگیری ای بین بازیکنان دو تیم رخ داد که در این ویدیو مشاهده می کنید.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت
  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی