Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بخشی از این پیام آمده است: دکترین انتقام توسط فرماندهی معظم کل قوا تعیین شده است، انتقام خون به ناحق ریخته سردار جهان اسلام به وسعت دلبستگان مقاومت از شرق تا غرب عالم است و راضی شدن به کمتر از این خیانت به جهان اسلام است. ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، خانواده معظم دانشمند شهید هسته‌ای مصطفی احمدی‌روشن با ابراز همدردی نسبت به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت پیامی را خطاب به کشور مستکبر آمریکا و انتقام گیرندگان از این کشور منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الِلّهِ القاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»

خدا مالک را بیامرزد! اگر کوه مى‌بود، قلّه‌اى دست نیافتنى و دور و بلند مى‌نمود! و اگر سنگ مى‌بود، صخره‌اى سخت مى‌نمود! [ای مالک] مرگ تو جهانی را محزون و جهانی را خوشحال کرد.

شهادت عزتمندانه مالک اشتر حضرت سیدعلی (حفظه الله) سپهبد رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و یار باوفای ایشان ابومهدی المهندس را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) و ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و خانواد معظم این شهیدان سرافراز جهان اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم. به فرموده مولای متقیان حضرت امیرالمومنین (ع) دنیا گذرگاه عبور است، نه جای ماندن و مردم در آن دو دسته‌اند:‌ یکی آن که خود را فروخت و به تباهی کشاند و دیگری آن که خود را خرید و آزاد کرد. آری سردار دلیر جهان اسلام خود را خرید و آزاد کرد و خون پاکش به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخته شد تا با پاکی خود پلیدی‌ها و آلودگی‌های زمین را از بین ببرد و زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج) را فراهم نماید. به فرموده امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. بنابراین دکترین انتقام توسط فرماندهی معظم کل قوا تعیین شده است انتقام خون به ناحق ریخته سردار جهان اسلام به وسعت دلبستگان مقاومت از شرق تا غرب عالم است و راضی شدن به کمتر از این خیانت به جهان اسلام است.
خانواده دانشمند نخبه هسته‌ای شهید مصطفی احمدی‌روشن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب و اعلام سربازی حضرت سیدعلی خامنه‌ای (حفظه الله) این ترور بزدلانه را شدیداً محکوم می‌کنند و از سربازان ولایت انتظار دارند نگذارند فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر گرفتن انتقام سخت از دشمن پلید سبک شمرده شود. و قاطعانه و کوبنده پاسخ این جنایت ددمنشانه را داده و عزت ایران اسلامی را به رخ استکبار جهانی بکشند.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند.

خانواده دانشمند نخبه هسته‌ای
شهید حاج مصطفی احمدی‌روشن

دختر حاج‌ قاسم: عمویم سیدحسن انتقام خون پدرم را می‌گیرد+فیلمگفتگو با دختر شهید ابومهدی المهندس: پدرم بدون حاج قاسم نمی‌توانست زندگی کن

انتهای پیام/

R1557/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سردار قاسم سلیمانی شهدای هسته‌ای

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی شهدای هسته ای شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد