Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@09:20:22 GMT

کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۸۱۹۷

کاهش قیمت گوجه فرنگی در بازار

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان گفت: کار برداشت گوجه فرنگی از گلخانه این زندان یک ماه پیش آغاز شده و هم اکنون روزانه یک تن محصول از این گلخانه برداشت می‌شود.

زنگنه افزود: گوجه فرنگی تولیدی زندانیان بیرجند، علاوه بر توزیع در بازار بیرجند به بازار تهران نیز ارسال شده است که توزیع آن توانسته قیمت گوجه فرنگی را در بازار کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وسعت گلخانه زندان مرکزی بیرجند را ۴ هزار مترمربع با کشت هیدروپونیک دانست و گفت: در این گلخانه ۱۵ زندانی مشغول کارند که از آغاز امسال ۵۵ تن خیار نیز در این گلخانه تولید کرده اند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان با اشاره به طرح توسعه این گلخانه افزود: راه اندازی گلخانه‌ای ۴ هزار مترمربعی برای تولید صیفی جات و گلخانه هزار مترمربعی برای تولدی نشاء گوجه فرنگی از برنامه‌های ما برای توسعه کشت گلخانه‌ای در زندان و ایجاد اشتغال برای زندانیان است.

کد خبر 476046 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار استان خراسان جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!