Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شهیدی، رئیس اورژانس ۱۱۵ قم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تسلیت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و چند تن از هم رزمانش، گفت: هم زمان با وداع مردم ولایتمدار، قدرشناس و شهید پرور قم با پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مرکز اورژانس قم تمهیدات ویژه‌ای را در نظر دارد.

وی از آماده باش کامل پایگاه‌های جاده‌ای اطراف در مسیر انتقال پیکر مطهر سردار سلیمانی به قم خبر داد و گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ قم از ساعات آغازین مراسم در قالب یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۵ دستگاه آمبولانس، و ۶۵ نفر نیروی عملیاتی در مراسم حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ در مسیر تشیع

فرماندار قم هم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تمهیدات و برنامه ریزی کمیته حمل و نقل برای کاهش ترافیک در مراسم تشیع سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: طبق مصوبات جلسه کمینه حمل و نقل از ساعت ۱۲ ظهر امروز تردد وسایل نقلیه در اطراف بلوار پیامبر اعظم (ص) که مسیر تشیع و مراسم است کم‌تر خواهد شد و تردد موتورسواران در حریم این بلوار هم جلوگیری خواهد شد.

مرتضی حیدری افزود: از شهروندان قم که می‌خواهیم از وسایل نقلیه عمومی استفاده و از آوردن خودرو شخصی برای حضور در مراسم خودداری کنند.

به گفته وی، کمیته حمل و نقل استان تمهیدات مطلوبی برای حضور و برگشت شهروندان در مراسم در نظر گرفته و اتوبوس‌ها و تاکسی‌هایی برای رفت و برگشت مردم به طور رایگان در مسیر مراسم برای راحتی تشیع کنندگان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4818317

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد شهیدی مرتضی حیدری قم قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شهادت مشهد بارش برف شیراز گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران