Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران به مسؤولان شرکت بهره‌برداری مترو در مورد خدمت رسانی به عزاداران سپهبد سلیمانی تذکر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر به مسئولین شرکت بهره‌برداری مترو به دلیل شلوغی مترو و عدم تقویت ارائه خدمت به عزاداران شهید سپهبد قاسم سلیمانی تذکر داد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو با بیان این که امروز روز متفاوت در خدمت رسانی به مردم است، اظهار کرد: البته شاهد ازدحام جمعیت در ایستگاه‌های مترو هستیم اما دقت داشته باشیم که سطح خیابان‌ها به قدری شلوغ است که امکان تخلیه مسافر از ایستگاه به سمت خیابان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فرنوش نوبخت،‌ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو درباره شلوغی مترو گفت: مردم نمی‌توانند به دلیل شلوغی خیابان به سطح خیابان بروند به همین دلیل شاهد ازدحام جمعیت در سکوها و حتی سطح ایستگاه‌ها هستیم همچنین عبور و مرور در هسته مرکزی شهر به دلیل تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی به سختی انجام می‌شود و به همین دلیل امکان تخلیه مسافر از ایستگاه‌های مترو به سطح  خیابان نیست.

وی با تاکید بر این که امروز همه ناوگان متروی تهران وارد خط شده به گونه ای که هیچ قطاری متوقف شده در پایانه‌ها نداریم تصریح کرد: ایستگاه‌های توحید، تئاتر شهر و شادمان و انقلاب به قدری شلوغ است که مردم کاملا در ایستگاه‌ها متوقف شدند و به دلیل گرم شدن فضا تمامی هواسازهای ایستگاه را فعال کردیم تا تهویه این ایستگاه‌ها بهتر شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رئیس شورای شهر تهران شرکت بهره برداری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»