Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری المسیره، شرکت کنندگان در این تظاهرات، با سر دادن شعارهایی علیه سیاست های آمریکا در منطقه، تصاویری از سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس در دست داشتند که بر روی آن نوشته بود: خون شما جنایت کاران را نابود می کند.

میدان باب الیمن صنعا پایتخت یمن نیز عصر امروز در همبستگی با مردم ایران و عراق و علیه اقدام تروریستی امریکا در بغداد شاهد تظاهرات عظیم مردم یمن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه (۱۳ دی) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا، با شلیک موشک از پهپادهای پنتاگون به خودروی آنها به شهادت رسیدند.

محمد جابر عوض استاندار استان صعده طی سخنانی در این تظاهرات، تاکید کرد که اقدام آمریکا، بسیار خطرناک بود و تنها پاسخ شایسته به آن نابودی شر و اخراج نیروهای آمریکایی از عراق و منطقه است.

وی ضمن ابراز همسبتگی مردم یمن با مردم ایران و عراق گفت: یمنی ها در کنار رهبری ایران، عراق ، الحشد الشعبی، سپاه قدس، مقاومت و ملت های آزاده برای نابودی آمریکا و اسرائیل می مانند.

کمیته برگزارکننده راهپیمایی‌ های امروز عصر روز گذشته (یکشنبه) برای حضور گسترده مردم یمن در این راهپیمایی‌ ها فراخوان داده بود.

اقدام تروریستی اخیر آمریکا به دستور ترامپ در روزهای اخیر خشم و انزجار مردم بسیاری از کشورهای منطقه را برانگیخته است.

 بسیاری از کارشناسان و مقامات آمریکایی، این اقدام دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا را نقض قوانین بین المللی و اقدامی تروریستی توصیف کرده و نسبت به تبعات آن هشدار داده اند.

مردم جهان در روزهای گذشته شاهد برگزاری برنامه های اعتراضی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله امریکا نسبت به این اقدام تروریستی بودند.

رسانه های مختلف جهان تشییع شهدای مقاومت را در کاظمین ، بغداد ، اهواز ، مشهد ، تهران بهت آور ، تاریخی ، عظیم و میلیونی خواندند.

قرار است ادامه مراسم تشییع سردار سلیمانی در شهرهای قم و کرمان نیز برگزار شود. 

برچسب‌ها یمن مقاومت الحشد الشعبي إيران قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی محور مقاومت در سوگ فرمانده شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن مقاومت الحشد الشعبي إيران قاسم سلیمانی دونالد ترامپ دونالد ترامپ یمن مقاومت الحشد الشعبي إيران قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس گفت: افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی باعث قطع روابط دیپلماتیک با ایران شده و به سود انگلیس نیست.

وی افزود: وقتی از پلیس، سرویس‌های اطلاعاتی و دیگران می‌پرسم که آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است.

کد خبر 848563 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و انگلیس خبر ویژه

دیگر خبرها

  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند