Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@00:44:16 GMT

پورعلی گنجی دوباره به ژاوی رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۸۷۵۰

امشب در ادامه بازی های لیگ ستارگان قطر یکی از حساس ترین دربی های شهر دوحه میان دو رقیب دیرینه و سنتی برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ ستارگان قطر بعد از وقفه نسبتا طولانی از اواخر هفته گذشته استارت خورد تا امروز در یکی از بازی های معوقه این رقابت ها دو تیم مطرح و قدیمی شهر دوحه که از سال های دور با هم کری های شدیدی داشته‌اند به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رویارویی السد و العربی به عنوان یکی از داغ ترین دربی های شهر دوحه همواره مورد توجه رسانه های این کشور قرار دارد به خصوص که هر دو باشگاه به عنوان قدیمی ترین باشگاه های تاسیس شده در پایتخت قطر از طرفداران پرشماری نیز برخوردار هستند. جدال معوقه امروز اما از یک حیث جذابیت های بیشتری دارد آن هم رویارویی دوباره مدافع تیم ملی ایران با هم تیمی های سابق خود در زعیم.

 


مرتضی پورعلی گنجی که نزدیک به دو فصل پیراهن السد را برتن داشت و در کنار ژاوی هرناندز جزو مهره های ثابت و کلیدی السد قلمداد می شد حالا بعد از یک فصل جدایی از این تیم با پیراهن رقیب دیرینه و سنتی به مهندس اسپانیایی می رسد. تقابل پورعلی گنجی با ژاوی هرناندز و شاگردانش می تواند صحنه های جالبی را خلق کند به خصوص که ستاره ایرانی با نمایش خوب هفته قبل و رسیدن به تیم منتخب هفته امروز یکی از امیدهای اصلی هالگریمسون برای توافق ساختار تهاجمی السد است.

 

 

مرتضی پورعلی گنجی قطر ژاوی السد العربی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی قطر ژاوی السد العربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد

هافبک فرانسوی العربی قطر دوست دارد فصل بعد با پیراهن بارسلونا به میدان برود.

به گزارش ایسنا، مارکو وراتی یکی از بازیکنانی بود که در سال‌های اخیر همواره بحث حضورش در بارسلونا مطرح شد. از وراتی به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی ژاوی بعد از جدایی از آبی اناری ها یاد شد با این حال پاری سن ژرمن در دوران اوج این بازیکن اجازه جدایی به او را نداد.

روزنامه الموندو نوشت که وراتی رویای حضور در بارسلونا را دارد و به همین خاطر برای فصل بعد خود را به آبی اناری ها پیشنهاد داده و منتظر تصمیم نهایی ژاوی است.

وراتی بعد از جدایی از پاری ژرمن تصمیم گرفت که راهی العربی قطر شود و فصل خوبی را در این تیم پشت سر نگذاشت. او بعد از حضوری کوتاه مدت در لیگ ستارگان قطر قصد دارد که به فوتبال اروپا برگردد و این بار پیراهن بارسلونا را برتن کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود
  • تکنیک ژابی آلونسو، ژاوی و کلوپ در تمرینات / فیلم
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • درخشش گنجی از لاهور