Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را موجب تقویت حقانیت جمهوری اسلامی، ایجاد اتحاد و انسجام ملی و حیات دوباره جبهه مقاومت دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، سعید كوشكی جهرمی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز، 16 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در حسینیه محله سلطان‌آباد شیراز برگزار شد، گفت: دشمن اصلی جمهوری اسلامی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان كرد: شهادت حاج قاسم باعث شد همه دل‌ها متوجه ولایت فقیه و حقانیت جمهوری اسلامی، تقویت و موجب حیات دوباره جبهه مقاومت در منطقه و ایجاد اتحاد و انسجام ملی شود که از برکات خون این شهید است.
كوشكی افزود: جرم اصلی شهید سلیمانی مقابله با تروریست‌های منطقه و دفاع از مظلومین و حرمین شریفین بود که آمریکای جنایتکار آن را برنتابید و با شهادت این سردار شجاع اسلام باعث شد جبهه مقاومت یک حیات دوباره به خود ببیند و از گذشته مصمم‌تر نسبت به مبارزه و ادامه راه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس باشد.
وی با بیان اینكه شهادت حاج قاسم برای همه ما و جهان اسلام سخت است اما برای ولایت فقیه سخت‌تر بود، گفت: سردار شهید سلیمانی با شهادت خود باعث وحدت و انسجام بیشتر در جامعه ایران اسلامی و جامعه جهان اسلام شد.
مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: استکبار قدرت فراتر از خود را نمی‌پذیرد و همیشه در صدد مقابله و از بین بردن قدرت‌های فراتر از خود بوده و این آمریکا بوده که همیشه مانع پیشرفت عالم بشریت و ایجاد صلح بوده و کار اصلی این رژیم خبیث ایجاد فتنه و ناآرامی در جهان است.
وی بیان كرد: آمریکا خطای استراتژیکی بزرگی مرتکب شد چون جایگاه شهید سلیمانی در بین مردم جهان اسلام و منطقه را درک نکرده بود و نمی‌دانست و مطمئن باشید که هجمه ما به آمریکا بسیار سخت و کوبند خواهد بود و این جواب کوبنده را به فرموده فرمانده‌کل سپاه برای جمهوری اسلامی محفوظ است و خود جمهوری اسلامی ایران تصمیم خواهد گرفت در چه زمانی و در چه مکانی جواب دهد.
این یادگار دوران دفاع مقدس همچنین گفت: بعضی از غرب زده‌های داخلی طی نامه‌ای درخواست ممانعت از وقوع جنگ شدند که باید به آن‌ها گوشزد کرد که آیا ما این درگیری را شروع کردیم یا آمریکای جنایتکار؟ این انقلاب متعلق به مردم است و این مردم از انقلاب خود به خوبی دفاع خواهند کرد و نخواهند گذشت که بعضی از این سیاست زده‌های غربی بخواهند سوءاستفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد شهادت سردار سليماني جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی ظهر روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد، سخت‌ترین و ماندگارترین عملکرد هر ملت را دفاع از شرف، باورها و خاک آن کشور دانست و افزود: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ثابت کردند در مسیر دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده و هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: سوم خرداد به واسطه آزادی خرمشهر، با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: آزاد سازی خرمشهر با رشادت و جانفشانی رزمندگان و تقدیم خون شهدای بسیاری به دست آمد و در این راه رزمندگان سرزمین آفتاب حاضر در جبهه‌ها نیز حضور پررنگی داشتند و شهدا و جانبازان بسیاری را در این راه تقدیم کردند.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس، افزود: تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلامی در جامعه به خصوص بین نسل جوان، محور برنامه‌های نهادهای متولی در این روز باشد.

محمدی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر جزو به یاد ماندنی‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: سوم خرداد یک نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی بزرگ افتخار می‌کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی (ره) برای موفقیت بزرگ آزاد سازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان نمود.

تجلیل از ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، گلباران مزار مطهر شهدا، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، سخنرانی پیشکسوتان جبهه و جنگ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر، حضور پیشکسوتان جبهه و جنگ در مدارس، عصر شعر در حوزه دفاع مقدس، اعزام گروهای جهادی، صبحگاه مشترک، پخش مستندات تلویزیونی، پخش نماهنگ و موسیقی تصویری از جمله ویژه برنامه‌هایی بود که در این نشست برای سوم خرداد در استان آذربایجان شرقی پیش‌بینی شد.

کد خبر 6099217

دیگر خبرها

  • مقاومت عراق برای چندمین بار بندر ایلات را هدف قرار داد
  • مقاومت عراق مسؤولیت حمله پهپادی به ایلات اشغالی را بر عهده گرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است