Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مظاهری روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهادت سردار سلیمانی اگرچه یک امت اسلامی را داغدار و ماتم‌زده کرد، اما از سوی دیگر منجر به وحدت جبهه مقاومت و اتحاد و همدلی مردم در داخل و خارج‌های مرزهای ایران اسلامی شده است.

وی ادامه داد: این سردار بزرگ اسلام با بهره‌گیری از مکتب سیدالشهداء و الگوگیری از منش و سیره حسینی در زمره انسان‌های تاثیرگذار زمانه خود قرار گرفت که در تبیین ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری این فرمانده بزرگ باید بیش از پیش اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری استان در راستای گرامیداشت مقام سردار سلیمانی، تصریح کرد: پخش تلاوت قرآن کریم در مساجد به مناسبت شهادت سردار سلیمانی، قرائت سوره فجر به مدت سه شب و اهدای ثواب آن به روح پرفتوح سردار سلیمانی، برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی در خصوص ابعاد شخصیتی این فرمانده بزرگ و مشارکت در پویش سراسری سردار آسمانی در سایت بچه‌های مسجد از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای سروده‌های حماسی و جلسات شعرخوانی با موضوع شهید سردار سلیمانی، تبلیغات محیطی و فضاسازی در مساجد، تکریم خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و سیاه‌پوش کردن مساجد از دیگر فعالیت‌های کانون‌های مساجد استان در راستای بزرگداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی است.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد روز جمعه با دستور دونالد ترامپ و در اثر حمله پهبادهای آمریکایی‌ در فرودگاه بغداد به همراه ابو مهدی مهندس از فرماندهان حشدالشعبی به شهادت رسید.

رهبر انقلاب اسلامی در پیام تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمودند "ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیةالله ارواحنا فداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم".

چهارمحال و بختیاری ۴۳۴ کانون فرهنگی هنری مساجد دارد که بیش از ۵۲ هزار نفر در این کانون ها فعالیت دارند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری کانون فرهنگی هنری مساجد قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری کانون فرهنگی هنری مساجد قاسم سلیمانی دونالد ترامپ چهارمحال وبختیاری کانون فرهنگی هنری مساجد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: این برنامه ها به صورت مردمی مدیریت و اجرا خواهد شد که ترویج معارف اهل البیت(ع) و ایجاد شور و نشاط مد نظر قرار می گیرد.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، کانون‌های مساجد را محور برنامه‌های دهه کرامت اصفهان معرفی کردو افزود: هیات های مذهبی، موسسات مردمی، تشکل های دینی و قرآنی، مساجد، اصناف، بقاع متبرکه و ادارات فرهنگی و شهرداری ها در این مناسبت برنامه ریزی هایی دارند.

وی گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد دبیر ستاد دهه کرامت و این مراکز محور بسیاری از برنامه‌ها هستند. حجت الاسلام علیرضا ناجی افزود: این دهه همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد که تشکل‌های مردمی برای این دهه فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: کانون های مساجد محور بخش عمده برنامه های این ایام هستند که در نقاط شهری و روستایی فعالیت هایی را در تعامل با ادارات دولتی و خدماتی و تشکل های مردمی اجرا می کنند.

حجت الاسلام ناجی با بیان اینکه جشن های مردمی و جلسات عمومی در مساجد برگزار می شود، افزود: بخشی از این برنامه ها با حضور خادمین حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) توام خواهد بود.

وی یادآورشد: برنامه ها تنها با محوریت جشن نیست و مسابقات فرهنگی، تولید محتوا در فضای مجازی، معرفی دختران نمونه و تجلیل از آنان و تبیین اهمیت حجاب و عفاف برای اغنا فکری نیز پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • نمدمالی، هنری با روایت تاریخ
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • چهارمحال و بختیاری در سوگ شهادت امام جعفر صادق (ع)