Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه آمریکا منتظر انتقام سخت باشد، گفت: دنیای استکبار بداند، جبهه مقاومت پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی هم قاطعانه به راه خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « پرویز صالحی» امروز(16دی) در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان، افزود: امروز دشمنان شاهد اوج محبوبیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت الشتر با اشاره به مردمی بودن سردار سلیمانی، اظهار داشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هر چه داشت در طبق اخلاص گذاشت تا اسلام را یاری کند.

 

وی با بیان اینکه اقدام آمریکایی ها در ترورد سردار سلیمانی بی پاسخ نمی ماند، افزود: آمریکا منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت اسلامی باشد.

 

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه به رغم توطئه های دشمنان در به شهادت رساندن سردار سلیمانی جبهه مقاومت به راه خود مقتدرانه ادامه می دهد، افزود: با شهادت سردار سلیمانی  مقاومت تمام نخواهد شد و شروعی جدید و قوی‌تر شکل خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه ترور سپهبد سلیمانی چهره دروغگوی آمریکا را بار دیگر به جهانیان نشان داد، ابراز کرد: آمریکا با این اقدام به جهانیان ثابت کرد گروهک تروریستی داعش را پرورش و از آن حمایت می کند.

 

امام جمعه موقت الشتر با بیان اینکه سپهبد سلیمانی امنیت و آرامش را برای مسلمانان جهان به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی پروژه خطرناک داعش را متلاشی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: متلاشی شدن گروهک تروریستی داعش و خنثی شدن توطئه تجهیز کشورهای اسلامی در منطقه، داغ بزرگی بر دل و آمریکا و متحدانش بود.

 

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه شهید سلیمانی چه در حیات و چه در شهادت برای ملت ایران و مردم جهان منشاء خیر بوده است، گفت: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی باعث خواهد شد مردم ایران با اتحاد و همدلی بیشتر راه وی را ادامه دهند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انتقام سخت جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود