Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد از جابه جایی بیش از ۴۱۵ هزار نفر توسط خط یک و دو قطار شهری در روز تشییع پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، وحید مبین مقدم ضمن اشاره به ثبت رکورد جدید جا به جایی مسافر توسط سامانه قطار شهری در وداع میلیونی مردم مشهد با پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: روز گذشته بیش از415 هزارنفر توسط خط یک و 2قطارشهری مشهد جابه جا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون بالاترین رکورد ثبت شده در جابه جایی مسافر توسط خطوط قطار شهری ۲۶۰ هزار نفر بوده که این آمار مربوط به روز شهادت امام رضا (ع) سال جاری است.

وی ادامه داد: روز گذشته، با جابه جایی مجموعا ۴۱۵ هزار مسافر توسط خط ۱ و خط ۲ قطار شهری رکورد جدید و بی سابقه ای در دراین زمینه ثبت شد.

گفتنی است؛ خطوط یک و دو قطار شهری مشهد روز گذشته از ساعت ۱۱ تا ۱۹:۳۰ به صورت رایگان ارائه خدمت کرد.ش

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی تشییع پیکر شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس

تین نیوز

مدیرکل راه آهن استان قم با اشاره به راه اندازی چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم مشهد و بالعکس گفت: امروز شاهد راه اندازی قطار رویال هستیم که صفر تا صد آن تولید داخل بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، غلامحسین دباغ در حاشیه این مراسم، با اشاره به سال جهش تولید با مشارکت مردم گفت: امروز شاهد راه اندازی قطار رویال هستیم که صفر تا صد آن به دست مهندسین توانمند کشورمان بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می شود.

دباغ با اشاره ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی گفت: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه خواهد بود و حرکت آن به صورت یک روز در میان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد