Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@14:27:52 GMT

فدوی: تهدیدات آمریکا نشانه ترس است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۹۹۴۵۴

فدوی: تهدیدات آمریکا نشانه ترس است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دریادار پاسدار علی فدوی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تشییع سردار قاسم سلیمانی، گفت: تهدیداتی که آمریکایی‌ها مطرح می‌کنند از روی ترس است و نگران واکنش محور مقاومت به شهادت سردار سلیمانی و یارانشان هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: عملیات روانی آمریکایی‌ها روی ما تاثیری ندارد و ما بر اساس دستور قرآن و اسلام پاسخ مناسب را به شهادت فرماندهان مقاومت خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور گسترده مردم از عراق، لبنان، فلسطین، سوریه، افغانستان و دیگر نقاط جهان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت، تاکید کرد: اینها بر اساس یک پروتکل سیاسی بین یک کشور و کشوری دیگر، در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی شرکت نکردند بلکه دلشان آنها را به اینجا کشاند.

فدوی با بیان این موضوع که سردار سلیمانی، دل‌های مردم منطقه را متوجه حقیقت کرده بود و آنها با هم یکی شده بودند، گفت: وقتی دل‌ها همه یک حقیقت شوند، فرقی نمی‌کند که در لبنان باشی، یا عراق، یا نیجریه، یا سوریه یا ایران.

کد خبر 476079 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و آمریکا قاسم سلیمانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران ایران و آمریکا قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگارمهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تشییع خانم معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله «سیدمصطفی خمینی» از مسجد نو واقع در میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر مرحومه خانم حائری اقامه نماز کرد و پس از طواف گرد مضجع مطهر بانوی کرامت، آن مرحومهدر مقبره شیخ فضل‌الله نوری صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حجت ااسلام سید یاسر و سید حسن خمینی و تعدادی از اعضای بیت امام راحل، سید محمدآقامیری استاندار قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی بعد از نماز مغرب و عشا امشب در حسینیه شهدا برگزار می شود.

معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح ششم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

کد خبر 6089930

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم