Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکی الشیخ، مالک عربستانی باشگاه المریا در لیگ دسته دو اسپانیا که قبل از این تصاویری از خودش با اونای امری، کیکه ستین و خوانما لیو، مربیان لالیگایی منتشر کرده بود حالا با زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید عکس گرفت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در تصویر منتشر شده توسط مالک عرب باشگاه آلمریا، می‌توان گوتی دیگر اسطوره رئال مادرید که در حال حاضر سرمربیگری این تیم را به عهده گرفته، مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوتی سخت در تلاش است که بتواند آلمریا را برای فصل آینده به لالیگا برساند.

البته ترکی الشیخ با کنایه زدن به مارکو ماتراتزی بازیکن اسبق تیم ملی ایتالیا هم جنجال ساز شده است. او ویدئویی از ضربه سر معروف زیدان به ماتراتزی در فینال جام جهانی ۲۰۰۶ منتشر کرد. در آن بازی بازیکن اسبق تیم ملی ایتالیا به اقوام زیزو توهین ناموسی داشت که سرمربی فعلی رئال نتوانست جلوی خود را بگیرد و با ضربه سر به او زد تا اخراج شود. ترکی الشیخ مالک آلمریا با انتشار این ویدئو نوشته است:" سخت بود، نه؟ خون عرب همین است. "

مالک آلمریا چند روزی را در شهر مادرید سپری کرد که قرار است برای درمان بیماری خود به آمریکا سفر کند.

البته ماتراتزی که در سال‌های اخیر سعی کرده از زیدان دلجویی کند پیامی در مورد پست مالک باشگاه آلمریا منتشر کرد و نوشت:" سلام، شب بخیر. امیدوارم به زودی همدیگر را ببینیم. درود بر تو رفیق. "

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زیدان تیم فوتبال رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار  کرد: ۵۳۶  اثر به زبان ترکی به دبیرخانه هجدهمین  جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجان ارسال شده است، که از این تعداد ۴۱۶ مورد از داخل کشور و استان‌های مختلف و ۱۲۰ اثر از کشور‌های خارجی از جمله ترکیه، آلمان، جمهوری، آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق بوده است.

رامین پورعباس ادامه داد: ۶۰ نفر از شاعران از کشور‌های مختلف در این دوره از جشنواره به دبیرخانه اثر ارسال کرده اند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی می گوید: ۴۱۶ اثر از ۲۱۰ نفر در استان‌های مختلف کشور آثار خود را به دبیر خانه هجدهمین دوره جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال کرده اند که از این تعداد نیز ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد هستند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس  مراسم اختتامیه این جشنواره از شبکه جهانی سحر ترکی پخش خواهد شد و همچنین ارتباط زنده با حرم قدس رضوی در جشنواره انجام خواهد شد.

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجانی ۲۶ اردیبهشت ماه در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد