Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الشرق الاوسط با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در تهران نوشت: فرمانده جدید قول ادامه راه سلیمانی و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه را داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط که از لندن به روزرسانی می‌شود در عنوان گزارش خود مربوط به مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در تهران آورد: «جانشین سلیمانی قول اخراج آمریکایی‌ها از منطقه را داد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش آمده است: «سردار سرتیپ "اسماعیل قاآنی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعتی قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و همراهانش در تهران در اظهارات تلویزیونی قول  انتقام و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه را داد».

به گزارش الشرق الاوسط، سرتیپ قاآنی امروز گفت: «ما وعده می‌دهیم که راه شهید سلیمانی را با همان استقامت پیش می‌بریم که همان  ازاله و نابودی آمریکا در منطقه است و ما به کمتر از این‌ها قائل نیستیم».

این روزنامه در ادامه آورده است: «امروز "آیت الله خامنه‌ای" بر پیکر سردار سلیمانی در دانشگاه تهران نماز گزارد و در کنار رهبر عالی ایران، "حسن روحانی" رئیس جمهور، "علی لاریجانی" رئیس مجلس، "حسین سلامی" فرمانده سپاه پاسداران و "ابراهیم رئیسی" رئیس قوه قضائیه ایران حضور داشتند.

الشرق الاوسط افزود: «تابوت‌های پیکر سردار سلیمانی و همراهانش که با پرچم ایران پوشیده شده بود به مرکز تهران برده شد جایی که جمعیت زیادی جمع شده بود».

این روزنامه در ادامه آورده است: «تلویزیون ایران سخنرانی دختر سردار سلیمانی را در جمع کثیری از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پدرش پخش کرد که او در آن تاکید کرد روزهای سیاه در انتظار آمریکا و اسرائیل است.»

بازتاب بین‌المللی رسانه‌های مختلف درباره مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در تهران همچنان ادامه دارد؛ مراسمی که صبح امروز در تهران با حضور گسترده مردم برگزار شد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: الشرق الاوسط سردار سلیمانی تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی