Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی- رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: الگوی ارائه شده از سوی سردار حاج قاسم سلیمانی در مبارزه مردمی و مقاومت، ماندگار است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیل، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، امروز، 16 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در اردبیل، اظهار کرد: الگوی ارائه شده از سوی سردار سلیمانی در مبارزه مردمی و مقاومت، ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با شهادت هر یک از فرماندهان والامقام، عزم مردم آزادیخواه ایران و جهان برای مبارزه با استکبار محکم‌تر می‌شود.

 اوچی اردبیلی با اشاره به اینکه شهادت سردار سرلشکر سلیمانی به عنوان یکی از سرمایه‌های نظام ضایعه بزرگی برای کشور بود، افزود: باید شجاعت، شهامت و ایستادگی را در این سردار والامقام معنا کرد چرا که تمام عمر خود را برای دفاع از نظام و ایران گذاشت و در آخر به مقام شهادت که شایسته مردان خدایی، چون او بود، نائل آمد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از شهید سلیمانی به عنوان قهرمان ملی مردم ایران و الگوی تمام جوانان انقلابی نام برد و اضافه کرد: دلاورمردی‌ها و آرمان‌های این سردار شهید برای همیشه به عنوان سرمایه و گنجینه ارزشمند برای نسل‌های آینده به یادگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما برای همیشه بدهکار فداکاری و از جان گذشتگی آنان هستیم، افزود: باید با تلاش و مجاهدت، رهرو خوبی برای شهیدان به ویژه سپهبد سلیمانی باشیم.

مراسم گرامیداشت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در نمازخانه جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد و در این مراسم در سوگ شهادت سردار سلیمانی مداحی و عزاداری شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن سردار سلیمانی شهادت مقاومت مبارزه مردمی شهامت ایستادگی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۹۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان تهران از تصمیم رئیس هیئت فوتبال برای تعلیق مسابقات لیگ دو تهران قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران؛ غلامرضا سلیمانی، رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان تهران درباره تصمیم اخیر میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان مبنی بر تعلیق موقت بازی‌های لیگ دو فوتبال تهران به دلیل ضرب و شتم داور و بی احترامی به جایگاه مقام داوران فوتبال گفت: متاسفانه با استناد به گزارش ها و مستندات موجود مبنی بر برخورد نامتعارف و غیر اخلاقی مقامات رسمی یکی از باشگاه‌های دسته دوم تهران با داور مسابقه صحنه‌هایی خلق شد که افکار میلیون‌ها ورزش دوست را جریحه دار کرد؛ لذا به محض اطلاع از این درگیری ریاست محترم هیئت فوتبال استان تهران و ریاست کمیته انضباطی وارد عمل شده و با تدابیر به موقع ضمن صدور حکم موقت علیه عوامل متخلف به منظور دلجویی از داوران عزیز و صیانت از جایگاه رفیع آنان تمامی مسابقات استان تهران را با هدف آرامش بخشیدن به عوامل اجرایی فوتبال تهران همچنین رسیدگی دقیق تر و کامل تر اتفاقات حادث شده معلق کردند.

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

سلیمانی ادامه داد: جامعه داوری استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های همه جانبه میرشاد ماجدی، ریاست هیئت فوتبال استان تهران که با ورود به موقع و بدون فوت وقت خود به ماجرای اخیر که در نوع خود کم سابقه بوده و قطعاً موجب رفع تضعیف داوران خواهد شد، کمال قدردانی را از ایشان دارد و همچنین خواستار برخورد شدید با مسببان اینگونه رفتارها که البته حسابشان با مدیران، مربیان و بازیکنان اخلاق مدار که با وجدان و شرافت کاری تابع تصمیمات و قوانین بازی هستند جدا بوده، است، از مسئولان مربوطه می‌خواهد بدون اغماض نسبت به صدور حکم علیه متخلفان اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود