Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: هیچ‌کدام از آمریکایی‌ها در حد و قواره حاج قاسم سلیمانی نیستند که او را هدف قرار دهیم.

سردار «جمال شاکرمی» در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره‌ی سردار شهید «قاسم سلیمانی» اظهار کرد: سپهبد شهید برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت، در عراق با داعش مبارزه کرد و او نماد مبارزه با تروریسم جهانی و داعش در جهان شناخته شد و تا زمان شهادت دست از مبارزه با تروریسم برنداشت و خود نیز قربانی رذالت تروریسم جهانی آمریکای جنایتکار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در پیام تاریخی‌شان، شهادت سردار سلیمانی را به امام زمان (عج) تسلیت عرض کردند، گفت:  دشمنان و دوستان بدانند که انتقام سختی گرفته خواهد شد و صاحب این کشور و انقلاب اسلامی حضرت امام زمان (عج) است و از این نگاه است که رهبر فرزانه انقلاب باعظمت و صلابت این پیام را صادر کردند.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه حاج قاسم چهل از عمرش را با همه توان، جان و مالش در خدمت ولایت بود، تصریح کرد: هیچ‌کدام از آمریکایی‌ها در حد و قواره حاج قاسم سلیمانی نیستند که او را هدف قرار دهیم.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهادت سردار شهید سلیمانی یک انتقام گیری راهبردی را در پی دارد و مطمئنا به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد و انتقام خون شهید سردار  سلیمانی ضربه ای راهبردی  به آمریکا است.

 شاکرمی با بیان اینکه سپهبد سلیمانی معمار شکست های استراتژیکی آمریکا در دهه های گذشته است و اجازه نداد هیچ یک از سیاست های میدانی و راهبردهای عملیاتی آمریکا در منطقه تحقق پیدا کند، گفت:  آمریکایی ها از سالیان دراز به دنبال ترور حاج قاسم بودند زیرا می دانستند این مرد بزرگ مانع بزرگی بر سر راه توطئه ها و نقشه هایشان است.

 وی با بیان اینکه سابقه آمریکایی‌ها پر از شرارت است و در نقاط مختلف دنیا در جهت غارت منابع کشورها، به هرکاری اعم از جنگ های نیابتی، جنگ مستقیم و انواع توطئه‌ها متوسل می‌شوند، خاطرنشان کرد: اتحاد مردم در داخل کشور و انسجام جامعه اسلامی منجر به خروج آمریکایی ها و تحمیل ضربات شدیدی به استکبار خواهد شد.

 در این مراسم یکی از کارکنان فرزند شهید دلنوشته‌ای را تقدیم شهید سلیمانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهادت سردار سلیمانی وحدت در برابر دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز