Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@07:59:56 GMT

رستاخیز ملت در تشییع سردار؛ مقدمه اضمحلال آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۰۰۶۴

رستاخیز ملت در تشییع سردار؛ مقدمه اضمحلال آمریکا

شمارش معکوس برای انتقام سخت آغاز شده است و خون سردار سلیمانی مقدمه آزادی قدس است.

خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ امین صبحی: جمعه 13 دی ماه در تاریخ ملت ایران یادآور رجعت سرداری است که به دستور منفورترین رئیس جمهور دولت استکباری آمریکا به فیض شهادت نائل شد.

یأس ناشی از انتشار این خبر تا ساعاتی در رسانه ها و شبکه های مختلف اجتماعی قابل مشاهده بود تا اینکه پیام غرورآفرین رهبری و وعده #انتقام سخت زمینه خروش عظیم ملت را به دنبال داشت و اینچنین بود که ورق برگشت و سردار سلیمانی که در زمان حیات پربرکتش محور وحدت جبهه مقاومت بود این بار در قامت شهید سلیمانی تبدیل به محور وحدت ملت ایران و امت اسلام شد تا حدی که امروز پس از گذشت سه روز همه چیز به رنگ و بوی شهید سلیمانی درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات سیاسی، توئیت ها و واکنش های دولتمردان کشورهای مختلف، پوسترها، دل نوشته ها، رسانه ها، پیام های منتشر شده در شبکه های اجتماعی و ... سراسر دنیا در انحصار این شهید والامقام است تا جایی که به برکت خون پاک شهید سلیمانی و همرزمانش مصوبه اخراج نیروهای آمریکایی از عراق تصویب شد و ملت ایران نیز در اقدامی غیرقابل پیش بینی و با حضور میلیونی در مراسم تشییع این شهدا در شهرهای مختلف حق رشادت های این شهید والا مقام را ادا و این پیام را به دنیا مخابره کردند که علیرغم مشکلات و مسائل داخلی که در برخی موارد باعث کدورت مردم شده است اما بر سر آرمان های خود با رهبر انقلاب هستند و این مساله را در بزنگاه های مختلف تاریخی نشان داده اند.
اینک شرایط برای آمریکا به مراتب سخت تر شده است.

توئیت های و پیغام های دوگانه کاخ سفید عرصه را برای مردم و دولت آمریکا تنگ کرده است.

از یک سو ترامپ با رجزخوانی و تهدیدهای پوچ و توخالیش سعی در ایجاد رعب و وحشت ایرانیان دارد و از طرف دیگر کشورهای همپیمان آمریکا و همچنین هنرمندان و افراد مطرح این کشور ضمن اعلام برائت از موضع رئیس جمهورشان خواستار کاهش تنش ها هستند.

در حالیکه ملت ایران با خروش میلیونی خود همصدا با رهبری عزیز درصدد انتقام گرفتن از آمریکا و عمال آن در منطقه هستند تا به ترامپ بفهمانند باید هزینه گزافی را در قبال ترور سپهبد قاسم سلیمانی بپردازد.

تاریخ نیز گواهی می دهد که فرزندان روح الله هم قسم شده اند که امپراطوری متزلزل ترامپ و نتانیاهو را نشانه گرفته و تا نابودی این دولت های استکباری از پای نیفتند و تمام قدرت و قوت خودشان را در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی ـ که مطالبه جدی رهبر و هدف شهدای بزرگی نظیر سپهبد قاسم سلیمانی بودـ بسیج کنند.

طومارهای امضا شده توسط مردم تشییع کننده، هنرمندان، سیاستمداران نشانگر این است که شمارش معکوس برای #انتقام سخت آغاز شده است و همانطور که همگان دیدیم که سردار سلیمانی در ازای خون پاک شهید حججی طومار داعش را در هم پیچید، ما نیز خطاب به فرزندان عزیز ملت های آزاده جهان و وارثان داغدیده سپهبد سلیمانی اعلام می کنیم به اذن رهبری عزیز و یاری خداوند خون این شهید بزرگوار نیز مقدمه آزادی قدس است.

انشالله 
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یادداشت شهید آمریکا شبکه های اجتماعی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند