Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «رسام» نشان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به برترین فیلم دفاع و مقاومت و پایداری، اهدا می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره، صبح امروز دوشنبه ۱۶ دی ماه جلسه‌ای به ریاست علی اصغر جعفری ریاست سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و مدیرعامل موزه‌ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همراه دبیر جشنواره حبیب مازندرانی و دبیر بخش بین‌الملل محمد طیب و دیگر اعضای برگزار کننده دومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس «رسام» در موزه دفاع مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تصمیم گرفته شد نشان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این دوره به برترین فیلم جشنواره اهدا شود.

همچنین فیلم‌سازان فیلم کوتاه فرصت دارند تا آثار کوتاه خود در بخش فیلمنامه و فیلم با مضمون رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس «رسام» در هفته اول خرداد ماه ١٣٩٩ در آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نشان سپهبد حاج قاسم سلیمانی جشنواره رسام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود