Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی فرجی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در جهاد کشاورزی استان همدان برگزار شد گفت: یکی از ویژگی های شهید سلیمانی ولایتمداری و ولایت‌پذیری محض ایشان  بود.

وی بابیان اینکه مسئولان هر اقدامی می خواهند صورت دهند از مقام معظم رهبری مطلبی نقل می کنند اما اطاعت  پذیری محض در مسئولان موضوعی است که در عمل کمتر به چشم می خورد، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت پذیری را در بلندی های جولان و در مبارزه با داعش نشان داد همان جایی که بی محابا به دل داعش زد و آنان را نابود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار فرجی بااشاره به اینکه تیر آخر آمریکایی ها سردار سلیمانی بود، گفت: سردار سلیمانی به مردم این پیام را انتقال داد که قدرت آمریکا پوشالی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سردار سلیمانی بر اساس دعوت رسمی عراق به این کشور رفت تا بنا به درخواستشان به آنها مشورت دهد، گفت: دشمن قصد دارد شهادت حاج قاسم را با کشته شدن بن لادن مقایسه کند که این اقدام اوج خباثت دشمن است.

وی بایادآوری اینکه سردار سلیمانی همواره از همدان و مردم همدان به نیکی یاد می کرد، افزود: نخستین همکاری سردار سلیمانی با همدانی ها در عملیات رمضان در سال 1360 بود که در این عملیات سردار سلیمانی فرماندهی سه گردان همدانی را بر عهده داشت.

وی تاکید کرد: اطاعت پذیری فرماندهان عراقی از شهید سردار سلیمانی مثال زدنی بود که دلیل این امر را می توان در خصوصیات والای فردی و رفتاری این شهید بزرگوار عنوان کرد که حتی در برخورد با رزمندگان نیز همیشه همراه با دوستی و صمیمت بود.

کد خبر 4818437

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی فرجی سپاه انصارالحسین همدان قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شهادت مشهد بارش برف شیراز گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!