Web Analytics Made Easy - Statcounter

برج مراقبت فرودگاه مهرآباد هنگام فرود هواپیمای حامل پیکر پاک شهدای مقاومت خطاب به شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: با پیکر ارباً اربا به آغوش رهبر خوش آمدید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ حدود ساعت یک بامداد امروز بود که پیکر مطهر شهدای مقاومت از مشهد مقدس و پس از طواف در حرم امام رضا (ع) به فرودگاه مهرآباد تهران آورده شد تا صبح امروز در تهران با حضور پرشور مردم انقلابی، این پیکرهای مقدس تشریح شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر‌این گزارش این پیکرها شب گذشته از طریق هواپیمای ماهان شماره 4598 از مشهد وارد فرودگاه مهرآباد شد.

هنگام فرود این هواپیما در فرودگاه مهرآباد کنترلر برج مراقبت، خوشامدگویی دلنشینی به پیکر پاک و مطهر شهدای مقاومت داشت.

در بخشی از مکالمه کنترلر برج مراقبت با هواپیمای حامل پیکر پاک شهدای مقاومت، خطاب به شهید حاج قاسم سلیمانی گفته می‌شود: «السلام علیک یا ابا عبدالله، فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی، با ‌دستان قلم (شده) همچون سقای کربلا و پیکری ارباً اربا چون علی اکبر ارباب و بدنی سوخته مانند مادر سادات، به تهران پایتخت ایران اسلامی و آغوش رهبر انقلاب خوش آمدید، به روح پاک و روان آسمانی‌تان درود»؛ «امنیت فضای کشور مرهون زحمات این بزرگواران است»

 

 

 

 

به گزارش فارس امروز مردم در تشییع پیکر شهدای مقاومت سنگ تمام گذاشتند و پیش‌بینی‌های اولیه حکایت از حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در تهران دارد.

پیکر مطهر این شهدا بعد از ظهر امروز برای تشییع به شهر قم و حرم حضورت معصومه می‌رود و سپس این پیکرهای مقدس امشب به فرودگاه امام برای اعزام به کرمان منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فارس حاج قاسم سلیمانی برج مراقبت مهرآباد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است