Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط که از لندن به روزرسانی می‌شود در عنوان گزارش خود مربوط به مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در تهران آورد: «جانشین سلیمانی قول اخراج آمریکایی‌ها از منطقه را داد».

در این گزارش آمده است: «سردار سرتیپ "اسماعیل قاآنی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعتی قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و همراهانش در تهران در اظهارات تلویزیونی قول انتقام و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه را داد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش الشرق الاوسط، سرتیپ قاآنی امروز گفت: «ما وعده می‌دهیم که راه شهید سلیمانی را با همان استقامت پیش می‌بریم که همان ازاله و نابودی آمریکا در منطقه است و ما به کمتر از این‌ها قائل نیستیم».

این روزنامه در ادامه آورده است: «امروز "آیت الله خامنه‌ای" بر پیکر سردار سلیمانی در دانشگاه تهران نماز گزارد و در کنار رهبر عالی ایران، "حسن روحانی" رئیس جمهور، "علی لاریجانی" رئیس مجلس، "حسین سلامی" فرمانده سپاه پاسداران و "ابراهیم رئیسی" رئیس قوه قضائیه ایران حضور داشتند.

الشرق الاوسط افزود: «تابوت‌های پیکر سردار سلیمانی و همراهانش که با پرچم ایران پوشیده شده بود به مرکز تهران برده شد جایی که جمعیت زیادی جمع شده بود».

این روزنامه در ادامه آورده است: «تلویزیون ایران سخنرانی دختر سردار سلیمانی را در جمع کثیری از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پدرش پخش کرد که او در آن تاکید کرد روزهای سیاه در انتظار آمریکا و اسرائیل است.»

بازتاب بین‌المللی رسانه‌های مختلف درباره مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در تهران همچنان ادامه دارد؛ مراسمی که صبح امروز در تهران با حضور گسترده مردم برگزار شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهادت قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد

 ۲۲ بهمن ماه سال گذشته بود که اعضای تیم بسکتبال "رستمی" که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به دلیل خرابی خودروی سواری خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، دچار سانحه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه، امروز پیکر رهام یزدی، سومین بسکتبالیست قزوینی نیز امروز پس از تشییع در بهشت صدر قزوین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران