Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@10:07:18 GMT

آقای مایکل مور عزیز! شما هم با ما همراه شوید

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۰۹۶۶

آقای مایکل مور عزیز! شما هم با ما همراه شوید


آقای مایکل مور عزیز!


پیام شما را به رهبر و‌ ملت ایران در Rumber گوش دادم.


شما را سالهاست با فیلم‌هایتان و‌فعالیت های ضد دولتی تان می شناسم و بخاطر احترامی که برای شما قائلم مایلم بعنوان یک ایرانی پاسخ تان را بدهم.


شما از رهبر ایران خواستید که برای انتقامی که آن را حق مسلم‌ایران می دانید دست نگه دارد و‌به شما و‌ملت آمریکا ده ماه فرصت بدهد تا با انتخابات و‌دموکراسی ترامپ را از کاخ سفیدبیرون کنید چون ترامپ رییس جمهور منتخب ملت شما نیست، البته این را هم خاطر نشان کردید که اگرایران چنین کاری کرده بود آمریکا لحظه ای برای مقابله درنگ نمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ما یاد آوری کردید که نتیجه ی انتقام، کشتن فرزندان ما و شماست.نمی دانم‌اساسا ملتی که همیشه کشته اند تعریفشان از کشته شدن چیست ، امابرای درک واقعی صلح بایدجنگ را درک کرده باشی.


باید زاده ی خاورمیانه باشی تا بدانی اینجا کودکان بیشتر از اینکه به مادرهایشان شبیه باشند به جنگ شبیه‌اند.باید زاده ی خاور میانه باشی و صبحانه را با اخبار ترور در عراق بخوری و شام را با خبر حمله ی انتحاری در افغانستان تا بفهمی صلح چیست .
باشد قبول آقای مور !

از شماو‌ملیون ها آمریکایی که می خواهید با دموکراسی تان صلح را به ارمغان بیاورید نمی پرسیم،آیا اوباما و جرج‌بوش و کلینتون و ریگان هم منتخب ملت شما نبودند؟


از شما نمی پرسیم موقع حمله به کلمبیا،مکزیک،پاناما، ویتنام،لبنان، افغانستان، عراق، و‌ده ها جای دیگر جهان تعریف ملت شما از صلح چه بود؟


از شما نمی پرسیم در تحریم های ظالمانه ی ملت ایران وحمایت از گروه وحشی داعش و رژیم ظالم عربستان در حمله به مردم بی دفاع یمن تعریف شما از تروریسم چه بوده چرا هیچ صدایی برای نریختن اینهمه خون‌های بیگناه در آمریکا شنیده نشد؟
از شمانمی پرسیم که در تمام تاریخ تان در کدام‌نقطه ی جهان توانسته اید صلح را برقرار کنید؟


نمی پرسم دوست من چون شما وهمفکرانت سعی کرده اید راهتان را از دولتمردانتان جدا کنید.


ما پیام شما و‌ملت آمریکارا برای صلح می پذیریم ،اما پیشنهاد شمابه صلح ختم‌نمیشود.چون متاسفانه دموکراسی شما به قدمت یک‌تاریخ روسیاه است.برای ریشه کن کردن ظلمی که به درازای قدمت پرچم آمریکاست و حامی ایدوئولوژی از نیل تا فرات و ارض موعود است دموکراسی و صلح های فانتزی راهگشا نیست.


جهان تنها زمانی روی آرامش را خواهد دیدکه از منشا ظالم پاک شود.ما جوان های ایرانی آماده ایم تا بهای این آزادی را برای جهان بدهیم برای نسل های آینده برای تمام بشریت.


شما هم با ما همراه شوید تا این آزادی هزینه ی کمتری داشته باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را كه مایة سربلندي ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای تلاش‌ها و تولیدات کارگران عزیز کشور است
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است