Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@06:13:54 GMT

رشد ۲۹ درصدی صدقات مردم آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۱۰۹۲

رشد ۲۹ درصدی صدقات مردم آذربایجان‌شرقی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: مردم استان در ۹ ماه امسال ۲۹ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته صدقه داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «یونس فاتح» امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که مردم استان در این مدت حدود ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند، اظهار داشت: این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد را نشان از حسن اعتماد عمومی به این نهاد دانست و اظهار کرد: کمک‌های مردمی و نذورات نیکوکاران بر اساس نیت خیرخواهانه آنها هزینه می‌شود.

وی تاکید کرد: صدقات جمع آوری شده در هر منطقه به جهت این‌که وجوه شرعی و امانی بوده و در همان منطقه هزینه می‌شود و به‌هیچ‌عنوان به شهر دیگری انتقال داده نمی‌شود.

فاتح خاطر نشان کرد: صدقات مردمی در سرفصل‌هایی چون کمک به معیشت محرومین، تامین مسکن، جهیزیه، درمان، آموزش، تحصیل و برنامه های فرهنگی نیازمندان هزینه می شود.

وی گفت: مردم نیک اندیش آذربایجان شرقی می توانند صدقات خود را به صورت سریع و ایمن با شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود نیز پرداخت کنند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی مسجد حاج قاسم سلیمانی پرداخت صدقه کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید باسره گزارشی از عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از اقدامات تأثیرگذار این نهاد، ارتقای سلامت و بهداشت خانواده‌های تحت حمایت و کمک به کاهش هزینه‌های درمانی آنان است که در همین راستا در سال گذشته بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

باسره افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر ۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴ هزار و ۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب العلاج هزینه شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقا سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربال گری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب و..... بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است که بر همین اساس در سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

کد خبر 6089738

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • هزینه ۴۳ میلیارد تومانی پروژه ایمن سازی کندرو شرقی آزادگان
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی