Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه تشییع پیکر شهید داود آبادی در اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه تشییع پیکر جانباز 70 درصد اراکی فردا از میدان شهدا به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانباز شهید علی داودآبادی، جانباز ۷۰ درصد اراکی متولد سال ۱۳۴۵  بود که در عملیات آزادسازی فاو در سال ۱۳۶۴ از ناحیه اعصاب و روان به درجه رفیع جانبازی ۷۰ نایل آمد.

 این جانباز ۷۰ درصد اراکی چندی پیش دچار عارضه مغزی شد که مدتی در بیمارستان‌های اراک بستری بود و در نهایت بنا بر وصیت خود و موافقت خانواده‌ اعضای بدنش برای بیماران اهدا شد.

به منظور برگزاری هرچه بهتر این مراسم طرح محدودیت‌های ترافیکی در اراک اجرا می شود.

بر این اساس از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه تا پایان مراسم از تقاطع خیابان دکتر حسابی و خیابان امام خمینی(ره) به سوی خیابان سرباز، در خیابان قائم مقام، از تقاطع خیابان مولوی به طرف میدان شورا، از خیابان۱۷ متری شهید رجایی به سمت میدان شهدا، در کمربندی شمالی از میدان بسیج به سوی میدان فراهان، از خیابان امام خمینی تا تقاطع خیابان مسجد سید ها و تمامی مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(ص) محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، صبح شنبه با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد و تشییع پیکر شهید «مجید مشخصی» شهید دوران دفاع مقدس مجید بخشی حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداری کردند.

جمعیت حاضر در این اجتماع، پس از ذکر مصیبت و عزاداری توسط احمد واعظی مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کرده و مراسم پایانی را با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بارگاه منور امام هشتم (ع) برگزار کردند.

کد خبر 6096225

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است