Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلیه مقالات هر مرکز علمی تحلیل محتوایی می‌شوند. بر اساس تحلیلهای انجام شده در سال ۱۳۹۸ محورهای اصلی مقالات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مشخص شده است.

به گزارش ایسنا، این کلید واژه ها بیشترین کاربرد را در کل مقالات تولیدی امسال این مرکز داشته اند. تحلیل محتوایی مقالات علمی یک مرکز نشان دهنده جهت اصلی تحقیقات پژوهشی در آن مرکز است و به سیاستگذاران پژوهشی کمک می‌کند تا برای سالهای آتی برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمودار زیر لیست این محورها قابل مشاهده است:

بدین‌ترتیب همانگونه که مشاهده می‌شود دغدغه اصلی محققان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سال ۱۳۹۸ موضوع ایران و جامعه ساسانی بوده است.

اما بر اساس تحلیلهای محتوایی صورت گرفته بر روی مقالات تولیدی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سال ۱۳۹۸ موضوعات و کلیدواژه های زیر بیشتر مورد توجه پژوهشگران و محققان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بوده و به نوعی می‌توان از آنها به عنوان موضوعات داغ این پژوهشگاه یاد کرد.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی یک پژوهشگاه دولتی در استان تهران است که در سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است. طبق اعلام سایت این پژوهشگاه بر اساس تحلیل‌های انجام شده این مرکز تاکنون ۳۷۶ مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر کرده و صاحب امتیاز و ناشر ۲۱ مجله تخصصی است .

همچنین بر اساس داده های استخراج شده از پایگاه اسکوپوس و پابمد، تاکنون ۵۷ مقاله توسط پژوهشگران این پژوهشگاه در این نمایه سازهای بین المللی ثبت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به همت گروه مطالعات قرآنی خانه اندیشمندان علوم انسانی مراسم رونمایی از مصحف شریف «قرآن مبارک» برگزار می‌شود.

سخنرانان این مراسم حسین استاد ولی، احمد مسجد جامعی، عبدالهادی فقهی زاده، محمدعلی خسروی و ابراهیم کرمانی‌نژاد هستند.

همچنین در این مراسم مهدی فیض طراح و ایده پرداز و مهدی خسروی ناشر اثر حضور دارند و سخنرانی می‌کنند.

مراسم رونمایی از مصحف شریف «قرآن مبارک» روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6097524 سارا فرجی

دیگر خبرها

  • پیشروی دشمن در تصرف سرزمین ذهن ها/ خرمشهر فرهنگی آزاد شود
  • کتابخانه شخصی مرحوم کریم مجتهدی در اتاق کارش دایر شد
  • مجلات مطالعات اسلامی وپژوهش‌نامه تبلیغ و ارتباطات دینی رونمایی شد
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • استقبال گسترده از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود