Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال آمریکا به دستور وزارت امور خارجه این کشور اردوی خود در دوحه را لغو کرد و به گفته سرمربی این تیم حتی برای بازی در خاک کالیفرنیا هم دچار ترس هستند.

سرویس ورزش مشرق - در پی اقدام وحشیانه و تروریستی ارتش آمریکا و به شهادت رسیدن سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همراهانش، فدراسیون فوتبال آمریکا تحت حکمی اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال آمریکا را به میزبانی دوحه لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از به شهادت رسیدن سردار شهید قاسم سلیمانی، نماد جبهه مقاومت و ایثار، ترس غیرقابل وصفی در وجوه مختلف جامعه آمریکا رخنه کرده است.

ایندیپندنت در خبر مهمی که هم در روزنامه و هم در وبسایت رسمی آن به عنوان تیتر اول بخش ورزشی منتشر شده است خاطر نشان کرده که از این به بعد هیچ جمع آمریکایی در هیچ جایی از جهان نمی‌تواند از امنیت خود اطمینان داشته باشد.

در این گزارش آمده است: قرار بود تیم ملی فوتبال آمریکا در دوحه یک اردوی آماده سازی داشته باشد و هدف اصلی آشنایی ملی پوشان آمریکا با شرایط آب و هوایی در خاورمیانه بود پیش از این دوحه بارها از تیم ملی آمریکا برای این اردو دعوت به عمل آورده بود و خبر قبول این دعوت به یکی از اخبار مهم ورزشی در قطر تبدیل شده بود.

طبق اخبار منتشر شده پیش از این قرار بود دوحه میزبانی کم‌نظیری از تیم ملی فوتبال آمریکا داشته باشد اما اکنون فدراسیون فوتبال قطر نیز در نامه‌ای که توسط خبرنگار ایندیپندنت فاش شده تایید کرده که به هیچ عنوان تضمین امنیتی ندارد و اگر اتفاقی برای تیم ملی فوتبال آمریکا رخ دهد مسئول مستقیم آن کشور آمریکا خواهد بود.

وزارت خارجه آمریکا در دو روز گذشته بارها به شهروندان آمریکایی نسبت به سفر به کشور عراق یا ایران و در کل خاورمیانه هشدار جدی داده است.

بر همین اساس سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا گرگ برهالتر نسبت به این موضوع ابراز تاسف کرده و گفته است: «برای این اردو برنامه ریزی زیادی کرده بودیم قرار بود پس از بازی مقابل کاستاریکا راهی دوحه شویم اما اکنون حتی برای بازی در خاک کالیفرنیا هم دچار ترس هستیم و تعجب می کنم که حتی ممکن است بازی ما در خاک آمریکا هم فعلا لغو شود. هیچ فرد ورزشی به صورت حرفه ای از دخالت مسائلی غیر از فوتبال در دنیای فوتبال خوشحال نمی‌شود امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود اما تابع قوانین آمریکا هستیم.»

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سردار سلیمانی سردار قاآنی سردار حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی آمریکا تیم ملی آمریکا لغو اردو دوحه قطر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اقدام تروریستی تیم ملی فوتبال آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند