Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@09:08:42 GMT

تهیه طرح سه فوریتی «انتقام سخت» در مجلس

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۱۶۸۲

تهیه طرح سه فوریتی «انتقام سخت» در مجلس

خبرگزاری مهر: حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: خون پاک سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین فرد جهان، بر روی زمین ریخته شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است. خط مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت، اما کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ خواهیم کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: مردم یکپارچه و منسجم بپاخاستند و خواستار انتقام از قاتلان و آمران قتل شهید سلیمانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این میان مجلس به عنوان نمایندگان مردم باید زمینه‌ها وراهکارهای قانونی این انتقام سخت را مهیا سازد وشرایط را برای ادامه حرکت انقلابی آماده کند.

حاجی بابایی گفت: برای تحقق خواست مردم «طرح سه فوریتی انتقام سخت» روی میز مجلس قرار گرفته است و همه نمایندگان می‌توانند این طرح را امضا کنند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: برای مجلس آزمون بزرگی است که هنگام شهادت سردار سپهبد سلیمانی عزیز، برای اولین بار طرح سه فوریتی را مصوب کند. امیدوارم نمایندگان از این آزمون سربلند بیرون بیایند.

وی گفت: این طرح به هیئت رئیسه مجلس تحویل داده شده است و هفته جاری اعلام وصول می‌شود.

به گزارش مهر، در صورت تصویب نهایی طرح انتقام سخت، با اصلاح برخی قوانین داخلی دست نظامیان برای اقدامات نظامی علیه آمریکا باز می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: حاجی بابایی سردار سلیمانی انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌ دولت سیزدهم درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح ها و لوایح بگذارند. آنها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی در گفتگو با ایسنا، افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره های قبل دولت ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کارهای اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899689

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)