Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 6 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حدود ساعت یک بامداد امروز پیکر مطهر شهدای مقاومت از مشهد مقدس و پس از طواف در حرم امام رضا (ع) به فرودگاه مهرآباد تهران آورده شد تا صبح امروز در تهران با حضور پرشور مردم انقلابی، این پیکرهای مقدس تشییع شوند.

این پیکرها شب گذشته از طریق هواپیمای ماهان شماره ۴۵۹۸ از مشهد وارد فرودگاه مهرآباد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگام فرود این هواپیما در فرودگاه مهرآباد کنترلر برج مراقبت، خوشامدگویی دلنشینی به پیکر پاک و مطهر شهدای مقاومت داشت.

در بخشی از مکالمه کنترلر برج مراقبت با هواپیمای حامل پیکر پاک شهدای مقاومت، خطاب به شهید حاج قاسم سلیمانی گفته می‌شود: «السلام علیک یا ابا عبدالله، فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی، با ‌دستان قلم (شده) همچون سقای کربلا و پیکری ارباً اربا چون علی اکبر ارباب و بدنی سوخته مانند مادر سادات، به تهران پایتخت ایران اسلامی و آغوش رهبر انقلاب خوش آمدید، به روح پاک و روان آسمانی‌تان درود»؛ «امنیت فضای کشور مرهون زحمات این بزرگواران است»

کد خبر 4818515

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد قاسم سلیمانی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی قیمت دلار بانک مرکزی ایران قیمت یورو لایحه بودجه سال 99 کل کشور قیمت سکه بهار آزادی بورس محمد اسلامی وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت بورس تهران بازار سهام تولید نفت قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ستاد عتبات عالیات گلستان در مراسم گرامیداشت شهید صادق شیبک در گالیکش با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود گفت: با عملیات وعده صادق و جبهه مقاومت سیلی محکمی به دشمن زده شد و با این اقدام نیرو‌های اسلام همه کشور‌ها عظمت ایران اسلامی را مشاهده کردند.

حجت الاسلام موسوی پارسایی افزود: امروز پاسداری از آرمان‌های شهداء و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه وظبفه همه ماست.

همچنین مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی و شهدای پایگاه مقاومت مسجد امام علی (ع) آزادشهر با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد.

شهید صادق شیبک نهمین شهید و حاج احمد غلامی چهاردهمین شهید مدافع حرم از استان گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان