Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:03:53 GMT

سبک زندگی شهدایی، شهادت را نصیب انسان می کند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۱۸۷۶

سبک زندگی شهدایی، شهادت را نصیب انسان می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز در جمع بانوان بسیجی مهریز گفت: حاج قاسم سلیمانی یک عمر سبک زندگی شهدا را در پیش گرفت و شهید زنده بود؛ خدا نیز شهادت و رستگاری ابدی را نصیب او گردانید.

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام حسین کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت فرمانده جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی که در محل سالن شهدای ناحیه مقاومت بسیج مهریز برگزار شد با بیان گوشه ای از ددمنشی ها و وحشی گری های داعش گفت: اگر حاج قاسم سلیمانی و نیروهای تحت امر او نبودند معلوم نبود با هجوم داعش به شهرهای ما چه سرنوشتی در انتظار ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز با بیان اینکه دشمن اصلی ما استکبار جهانی و صهیونیسم است تأکید کرد: این جنایت از سوی احمقی مانند ترامپ صادر نشد بلکه استکبار و صهیونیسم جهانی دست شان به این جنایت آلوده است.

وی با بیان اینکه هزینه سازش و تسلیم بیشتر از هزینه مقاومت است خاطرنشان کرد: هنگامی که عقب نشینی و سازش کنیم ضربه سختی خواهیم خورد زیرا او با عهدشکنی ها و مکر و حیله به دنبال منافع خود است؛ اما در میدان نبرد و در جبهه مقاومت، دشمن شکست می خورد و عقب نشینی می کند.

کریمی به بیان اینکه باور داشته باشیم شهدا زنده اند و نزد پروردگار مانند ما روزی می خورند تصریح کرد: خاطرات مادران شهدا، همسران و فرزندان شهدا از کراماتی که شهدا در زندگی آن ها ایجاد کرده اند تأیید کننده این بیان روشن قرآنی است که شهدا زنده هستند و در دنیای ما رفت و آمد می کنند.

وی با اشاره به دست نوشته حاج قاسم سلیمانی اندکی قبل از شهادت و درخواست از خداوند که مرا پاکیزه بپذیر گفت: این سردار سرافراز اسلام با سبک زندگی خود و با شهادت مظلومانه اش به ما درس آزادگی داد و نشان داد به ما که بندگی برای خداوند و پشتیبانی از ولایت چه جایگاه و چه مقامی را نصیب انسان می گرداند.

این مسئول با بیان این که انسان باید شهید باشد تا شهید شود افزود: کسی که شهادت طلب است باید در طول عمر خود سیره شهدا را در پیش گیرد، باید به قول شهید کاظمی شهید زنده باشد تا شهادت واقعی نیز رزق و روزی او گردد. حاج قاسم سلیمانی یک عمر سبک زندگی شهدا را در پیش گرفت و شهید زنده بود؛ خدا نیز شهادت و رستگاری ابدی را نصیب او گردانید.

کریمی با بیان اینکه حاج قاسم ذوب در ولایت و سرباز مخلص رهبری بود عنوان کرد: دشمنان اسلام قصد نابودی جایگاه ولایت فقیه یعنی جایگاه امام زمان (عج) را دارند. ولی فقیه بر جهان اسلام نفوذ دارد و سد محکم و غیر قابل نفوذی در برابر صهیونیسم جهانی است؛ برای همین از طریق رسانه ها و تبلیغات شبانه روزی و از طریق فشارهای سیاسی و اقتصادی سعی می کنند نقش ولایت را در نظر مردم و مسؤولین کشور کم رنگ کنند.

وی ادامه داد: خون حاج قاسم سلیمانی باعث بر هم خوردن معادلات در منطقه شد و علاوه بر اینکه چهره پلید و واقعی آمریکا را باری دیگر برای همه ملت های جهان افشا کرد، موجب افول این غده سرطانی و اخراج نظامیان آن از کل منطقه خاورمیانه خواهد شد.

انتهای پیام/90028

منبع: فارس

کلیدواژه: شهادت حاج قاسم سلیمانی سبک زندگی شهدا هزینه تسلیم و سازش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • آقا معلم در لیست ترور!
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز