Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@13:08:59 GMT

لیست باشگاه های فوتبال منطقه 17 تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۱۸۸۲

لیست باشگاه های فوتبال منطقه 17 تهران

به سراغ باشگاه های فوتبال در منطقه هفده تهران رفته ایم.

در این مطلب که مربوط به مطالب معرفی مدارس فوتبال تهران و شهرستان های کشور است، لیست مدارس فوتبال منطقه هفده تهران به همراه شماره تماس و آدرس (لوکیشن) محل باشگاه را برایتان آماده کرده ایم.

باشگاه های فوتبال منطقه 17 تهران باشگاه شماره تلفن تماس آدرس لوکیشن ریتینگ معلم 02166213098

یافت آباد شرقی، نرسیده به چهارراه، کوچه مدرسه

    سجاد 02166224691

ابوذر (فلاح)، خیابان سجاد جنوبی، کوچه کیانی

4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
3 صالحان 02155839491

زمزم، خیابان باغ

   

کلمات کلیدی: مدرسه فوتبال، باشگاه های فوتبال تهران، مدرسه فوتبال تهران، مدرسه فوتبال منطقه هفده، مدرسه فوتبال منطقه 17، باشگاه های فوتبال در تهران، مدارس فوتبال مناطق تهران، باشگاه فوتبال منطقه هفده، باشگاه فوتبال منطقه 17، مدارس فوتبال تهران، Madrese Football Tehran، Madrese Football dar Tehran، Madrese Football Mantaghe 17، مدرسه فوتبال ابوذر، مدرسه فوتبال زمزم

دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانبخش‌های دیگر طرفداریبرچسب‌ها: مدارس فوتبال مناطق تهرانباشگاه های ورزشی مناطق تهرانمدرسه فوتبالباشگاه فوتبال دیدگاه‌ها (اولین دیدگاه را بنویسید) برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود مشاهده 0 دیدگاه جدید آخرین اخبار همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر لیست باشگاه های فوتبال بندرعباسلیست باشگاه های فوتبال منطقه 17 تهرانمذاکره باشگاه سپاهان با پاتوسی بعد از بازگشت وی از آفریقا؛ شاگردان قلعه نویی در تهران اردو خواهند زدبشار رسن برای بازگشت به تمرینات پرسپولیس شرط گذاشت؛ هافبک عراق تنها در صورت پرداخت مطالباتش به اردوی قطر اضافه خواهد شدنتایج نظرسنجی بزرگ کیکر از بازیکنان بوندس لیگا: کلوپ بهترین سرمربی، لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ، لیونل مسی بهترین بازیکن جهانامیدواری باشگاه ملوان به باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانیرسمی؛ ترکیب تیم‌های یوونتوس و کالیاریشریفات از پیکان جدا شد؛ جدال شاگردان فرکی با گل ریحانگزارش تمرین تیم ملی امید؛ از تمرینات اختصاصی مهاجمان تا حضور نمایندگان AFC در محل تمرینهانس تیلکوفسکی دروازه بان سابق تیم ملی آلمان و باشگاه دورتموند درگذشترسمی؛ ترکیب تیم‌های میلان و سمپدوریاسامان قدوس: می خواهم با تمام توانم به تیم آمیان کمک کنمباشگاه پرسپولیس به دنبال رایزنی با سازمان بازرسی کشور برای برگزاری اردوی نیم فصل در قطرباشگاه پرسپولیس در انتظار تصمیم گیری امید عالیشاهلوییس سوارز به عنوان برترین بازیکن ماه دسامبر لالیگا انتخاب شداحد شیخ لاری: تلاش می‌کنم حضورم در ماشین‌سازی خاطره‌ای خوش برای هواداران برجای بگذارد؛ ممکن است افرادی را به کادر فنی اضافه کنیمزمان آغاز دور جدید تمرینات استقلال؛ آبی پوشان سه شنبه با مجیدی تمرینات را شروع خواهند کردآنتونیو محمد، سرمربی مونتری مکزیک: کلوپ به من بی‌احترامی کرد و خواست مرا تحقیر کندقاسم حدادی فر: مدیران ذوب آهن به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم هستند؛ اگر بازیکنان دل شان با ذوب آهن نیست از تیم جدا شوندقرارداد مجید نامجو مطلق با استقلال 18 ماهه است مطالب بیشتر لیست کامل آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه بازدید بحث موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری ممنوعیت ارسال پست سیاسی با هر نوع سلیقه ای از این لحظهتصویری کمیاب و تاریخی از "شیراز قدیم"ابر قدرت جهان دوستان کسی میدونه چطوری اکانت توییترم که ساسپند شده برگردونم؟؟ کمک لطفافاز؟ابر قدرت جهان پیشبینی عجیب نوستراداموس از سال 2020دوستان کسی میدونه چطوری اکانت توییترم که ساسپند شده برگردونم؟؟ کمک لطفاانتقاد رایدر از اپراتور و طرفداریچه زیبا گفته که وقتی بمیرم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد...جوری که هوادارای منچستر باید لینگارد رو از باشگاه بیرون کنن کسی میدونه چطور باید اکانت رو پاک کنم؟ rasmus - ten black rosesنمردیم و اپراتور هم ما رو فالو کرد:/پيشگويى نوستراداموس درباره ايران !از فساد مالی تا تسخیر جهان توسط ایران! دیشب فیلم Hacksaw Ridge دیدم خیلی خوب جنگ به تصویر میکشه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه میزان شهریه مدارس غیردولتی امسال براساس عملکرد تعیین می‌شود گفت: ۳۱ اردیبهشت نرخ شهریه مدارس غیردولتی تعیین و ممکن است برخی مدارس کاهش شهریه داشته باشند.

محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پیش ثبت نام شهریه مدارس غیردولتی بر اساس مصوبه شورای نظارت سال‌های گذشته، به دلایل تسریع در کار و تکریم مراجعه کنندگان به مدرسه انجام می شود گفت: شرط پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی این است که تا زمان ابلاغ شهریه سال، بر اساس شهریه سال قبل ثبت نام اتفاق بیفتد، شرط دیگر هم این است که به هر دلیلی دانش آموز از ادامه ثبت نام در مدرسه انصراف داد، هزینه اخذ شده عودت داده شود.

وی با بیان اینکه برای امسال فعلا میزان شهریه تعیین نشده است افزود: امسال افزایش هزینه درصدی نیست بلکه براساس عملکرد مدارس و مراکز افزایش می یابد، احتمال دارد شهریه برخی مدارس نسبت به سال گذشته افزایش و برخی ثابت و حتی برخی نیز شهریه کاهشی داشته باشند.

رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه این گونه نیست هرسال درصدی برای همه مدارس اعلام کنیم ادامه داد: درصد افزایش متناسب با آیتم‌ها و الگوهای شهریه، در هفت محور تعیین می شود؛ امسال هم بازنگری جدی انجام شده و بر این اساس مدرسه به مدرسه و مرکز به مرکز بررسی انجام می‌شود.

محمودزاده با اشاره به اینکه همین روزها بررسی در حال انجام است گفت: بخشنامه شهریه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ ابلاغ شده، ۱۰ روز اول توجیه و اقناع برای موسساین است که با فرمت‌های جدید به چه شیوه عمل کنند، ۱۰ روز فرصت وارد شدن به سامانه دارند تا همه اطلاعات مدرسه‌ای را وارد و بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: کارگروه بر اساس مصوبه و ماده ۱۶ قانون تاسیس مدارس غیر دولتی که مدیر منطقه رئیس کارگروه است با همراهی موسسان و نماینده انجمن اولیاء و مربیان و مسئولان در داخل آموزش و پرورش، معاونین آموزش و پرورشی این شهریه تایید و به استان اعلام می‌شود. در صورت تایید از سمت استان این شهریه در پنل مدیریتی مدرسه برای دید عموم با کد مدرسه و اسم مدرسه ثبت می‌شود که همه این فرآیند تا ۳۱ اردیبهشت مشخص می‌شود.

ساعت تدریس معلمان غیردولتی برای «بیمه» شدن

رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه حمایت از معلمان مورد غفلت قرار گرفته است عنوان کرد: معلمان بر اساس قانون ۳۰ ساعته شدند و متناسب با ۳۰ ساعت آموزش و تدریس، بیمه کامل می‌شوند و دستمزد ۳۰ ساعت کامل را می‌گیرند.

محمودزاده در خصوص جریمه نقدی مدارسی که بیشتر از شهریه و بیشتر از شهریه فوق برنامه که ۴۰ درصد شهریه است دریافت می کنند عنوان کرد: اگر مدرسه‌ای تخلف حوزه را داشت در شورای نظارت تصمیم می‌گیریم؛ از حساب مدرسه برداشت می‌شود، طبق ماده ۱۸ تبصره ۲ سهم دانش آموز به خودش داده می‌شود و به خاطر همین تخلف و جریمه بخشی تا صد درصد شهریه را در شورای نظارت در سطح کشور تصمیم گیری خواهیم کرد و برای استفاده در مناطق محروم در اختیار آموزش و پرورش کشور قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طبق گزارشات سامانه، ۲۲۵۳ فقره پرونده تخلف از استان‌ها گزارش شده افزود: صددرصد به پرونده‌ها رسیدگی می‌شود و مردم با ثبت شکایت در سامانه می توانند تخلفات را گزارش دهند.

رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه در این خصوص به سازمان تامین اجتماعی توصیه شده که همراهی خوبی با این موضوع داشته باشد افزود: با این کار همه معلمان به حق و حقوق خود می‌رسند و به صورت کتبی و شفاهی به همه موسسان هم ابلاغ شده است.

محمودزاده با بیان اینکه در تهران ۲۰ درصد دانش آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند اظهار کرد: ۸۰ درصد دانش آموزان در مدارس دولتی مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه در سرانه فضای آموزشی انعطاف داریم اما در بحث ایمنی با کسی تعارف نداریم عنوان کرد: در مدارس غیردولتی طبق سند تحول بنیادین تنوع محیط یادگیری را می‌پذیریم یعنی دانش آموزی کلاس‌های تئوری را در مدرسه و سالن ورزش را در جای دیگر انجام می‌دهد تا شاداب بیشتری در او به وجود آید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902931

دیگر خبرها

  • محدوده ثبت نام در هر مدرسه به صورت شعاعی خواهد بود
  • ۱۱۸ کلاس درس تا مهرماه در کهگیلویه و بویراحمد آماده تحویل است
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان