Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کرد نماینده مردم خاش و میرجاوه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر محمدنعیم امینی فرد نماینده مردم ایرانشهر گفت: امروز ساعت ۱۴ مراسم تشییع پیکر این نماینده عزیز در مصلای بزرگ ایرانشهر با حضور مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچون محمدحسین قربانی و یعقوب شیویاری، مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان، فرمانداران و بخشداران استان، نمایندگان ادوار استان، فرهیختگان و دانشگاهیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه حضور پرشور مردم و شخصیت ها در این مراسم بیانگر قدردانی از زحمات و تلاش صادقانه مرحوم امینی فرد بود، افزود: امینی فرد از چهره های دانشگاهی، فرهیخته، خوش اخلاق، صبور، فراجناحی و فراملی بود.

کرد همچنین با اشاره به اینکه براساس قانون مجلس باید یک نماینده معین بجای مرحوم امینی فرد تعیین شود، گفت: مطابق این قانون نزدیک‌ترین نماینده از لحاظ جغرافیایی به حوزه انتخابیه نماینده فوت شده، می تواند مسئولیت آن حوزه را برعهده بگیرد، اما با توجه به فرصت کم باقی مانده از مجلس دهم باید دید که رئیس مجلس چه تصمیمی می گیرد.

نماینده مردم خاش و میرجاوه تاکید کرد: البته حوزه های انتخابیه من، دورازهی و ایرانژاد به حوزه انتخابیه ایرانشهر نزدیک است و دفاتر ما به روی مردم حوزه انتخابیه مرحوم امینی فرد باز است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی تشییع پیکر سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش