Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پس از بررسی گزینه‌های مختلف نام ۲ سرمربی دیگر هم از بین گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن کنار رفت.

طرفداری- در حالی که روز گذشته شاهد انتشار خبر انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی ذوب آهن بودیم، شهریار فوتبال ایران در لحظات آخر از تصمیم خود منصرف شد.

به گزارش میزان، رسول کربکندی و منصور ابراهیم‌زاده که از گزینه‌های هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن بودند، به هیچ عنوان سرمربی این تیم نمی‌شوند و نام‌شان از بین گزینه‌ها خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کربکندی به چند دلیل از گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن کنار رفته که یکی از آنها شرایط جسمانی وی است. دلیل دوم اینکه او معتقد است اگر در کادر مدیریتی باشگاه بماند کمتر زیر فشار هواداران قرار دارد. این در شرایطی است که بنابر دلایلی منصور ابراهیم‌ زاده هم قطعا سرمربی ذوب‌آهن نمی‌شود و نام او هم از بین‌ گزینه‌ها خارج شده است.

با این حال شنیده می‌شود مسئولان باشگاه ذوب آهن از قطع همکاری عجولانه خود با علیرضا منصوریان ناراحت هستند. به نظر می‌رسد منصوریان در حال حاضر هنوز هم یکی از گزینه‌های هدایت ذوب‌آهن و بازگشت به این تیم است، اما نکته مهم اینجاست که حالا منصوریان هم برای برگشت شروطی تعیین کرده که باشگاه هنوز آنها را نپذیرفته است. همه اینها در حالی است که روز گذشته در خبری اعلام شد علی دایی سرمربی ذوب‌آهن شده اما وی حضورش در ذوب‌آهن را تکذیب کرد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه کسی سرمربی ذوب‌آهن می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد

با منتفی شدن حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ یمن به عنوان مهمان ویژه در این رویداد حاضر خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ پس از انتشار خبر خبرگزاری تسنیم مبنی بر احتمال منتفی شدن حضوری هندی‌ها در نمایشگاه کتاب تهران،‌ علی رمضانی قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران در توئیتی نوشت: علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات «وعده صادق» و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،‌ حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!