Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شبکه‌های سیما از صبح امروز به انعکاس مراسم بدرقه تاریخی و باشکوه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش پرداخته اند همچنان پوشش تصویری رستاخیز تهران ادامه دارد. تاریخ انتشار: 17:10 - 16 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۴۰۹۱

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه‌های سراسری سیما از صبح امروز به انعکاس نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر شهدای مقاومت و مراسم بدرقه تاریخی و باشکوه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش پرداخته اند و همچنان پوشش تصویری رستاخیز تهران ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت سیما برای پوشش گسترده مراسم وداع و تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی، شهید ابو مهدی المهندس و دیگر شهدای حمله تروریستی، ۱۰ واحد سیار در مسیر‌های تشییع مستقر کرد و ۵ دستگاه ارتباطات اینترنتی نیز تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده پوشش ویژه مراسم تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی اینجا کلیک کنید

بیش از ۲۵۰ نفر از عوامل تولید، فنی و پشتیبانی هم برای پوشش این مراسم عظیم در محل برگزاری مراسم از ساعات آغازین امروز حضور دارند و همچنان در حال خدمت هستند.

شایان گفتن است مراسم تشییع باشکوه سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش در تهران را شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، آموزش، سلامت، قرآن، امید و افق پخش داده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سیما تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانداری شهرستان قروه در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) اعلام کرد: مراسم وداع با شهید والامقام «جلال اعتماد» روز ۱۵ اردیبهشت ماه پس از نماز مغرب در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

مراسم تجمع و حرکت جهت تشییع وخاکسپاری پیکر شهید «جلال اعتماد» روز ۱۶ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۹ صبح از ستاد فرماندهی فراجای شهرستان قروه تا میدان شهید سلیمانی خواهد بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «جلال اعتماد» رأس ساعت ۱۱ روز ۱۶ اردیبهشت ماه در شهر دزج برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096477

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • فیلم/ تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام در باقرشهر
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی