Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: غم این روزهای حاج قاسم تجزیه عراق بود که با نقشه امریکا قرار بود انجام شود، اما خون حاج قاسم مانع از تجزیه عراق هم شد. ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار سالار آبنوش در مراسم گرامیداشت سومین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مسجد دانشگاه بوعلی سینای همدان با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار همدان برگزار شد با بیان این که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک چهره‌ بین‌المللی است اظهار داشت: همه هویت، شخصیت و شهرت ایشان به خاطر این بود که عمار و مالک اشتر مولایمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه دلتنگی و ناراحتی ما به این خاطر است که مولا و مقتدای ما یکی از یاران عزیزش را از دست داده است و همه این ابراز ارادت‌ها و این دلتنگی‌ها برای ولایت است.

آبنوش عنوان کرد: آنها به دنبال این بودند که با این فشار حداکثری مردم کم بیاورند و با تشکیل دو قطبی در کشور مردم را در مقابل هم قرار دهند و از این راه به زعم‌شان نظام سقوط کند.

نام‌گذاری بزرگراه زاهدان- بم به نام سپهبد قاسم سلیمانیسردار سلیمانی بالاترین مدال افتخار را از سیدالشهدا گرفت + فیلم نوحه آذریبوشهری‌ها در کنار ساحل خلیج فارس یاد شهید سلیمانی را گرامی داشتند

وی تصریح کرد: با تحریم‌ها فشار حداکثری شکل گرفت، اما در کمال ناباوری دیدند که مردم فشار حداکثری را تحمل کردند و زمانیکه دشمنان دیدند تیرشان به سنگ خورد،  اغتشاشات آبان ماه را طراحی کردند.

وی با اشاره به این که امروز مردم ما فهمیدند که چگونه حاج قاسم بلاگردان مردم شده بود گفت: ایشان با اقل هزینه مرزهای ما را در برابر داعش ایمن کرد و حتی هزینه‌ای که در این راه شد در حال برگشت است.

معاون عملیات سازمان بسیج ‌با تاکید بر این که این خسارت مالی به غیر از خسارت‌های سیاسی فتنه آبان بود عنوان کرد: این فتنه در کمتر از 6 ساعت جمع شد و این به خاطر این بود که ملت ما بصیرت داشتند و پس از شنیدن نظر مولای خود صفشان را از اغتشاشگران جدا کردند.

آبنوش با اشاره به این که دشمن پس از شکست برنامه‌هایش در فتنه آبان سناریوی سوم را نوشت تصریح کرد: در سناریوی سوم مانند اتفاق 11 سپتامبر داستان سفارت آمریکا در عراق را بهانه کردند.

وی افزود: مردم خشمگین عراق از جنایات امریکا به سفارت این کشور حمله کردند و دشمنان ما که از احمق‌ها هستند گفتند اگر فضا را امنیتی کنیم و بحث جنگ مطرح شود دو قطبی مورد نظرشان در کشور شکل می‌گیرد.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین  با تاکید بر این که اما اینبار شهادت سردار ما باعث شد غبار این فتنه فرو بنشیند اظهار داشت: آنها باور نمی‌کردند سردار سلیمانی به معنای واقعی محبوب دل‌ها باشد.

آبنوش با گریزی به تاریخ اسلام عنوان کرد: اگر عمار در صفین شهید نمی‌شد تعداد خوارج چندبرابر می‌شد، اما از آنجا که پیامبر اکرم (ص) شهادت داده بود عمار به دست خبیث‌ترین افراد شهید می‌شود خیلی‌ها فهمیدند حق و باطل کدام است.

وی با بیان این که اگر کل سران آمریکا را بکشیم ارزش یک تار موی حاج قاسم را ندارد اظهار داشت: انتقام تاکتیکی باید مطالبه مردم باشد اما نباید در این مورد بی‌تاب باشیم؛ چرا که دشمن منتظر عجله ما است و بی‌تابی در این موضوع شرط ولایتمداری نیست.

سردار سالار آبنوش تصریح کرد: ما رهبری حکیم، دانا، وقت شناس و با بصیرت داریم که به موقع دستور انتقام تاکتیکی را صادر خواهد کرد، اما اقدامی که شاید هم‌وزن با خون شهید ما باشد انتقام راهبردی است که بخشی از آن برعهده مردم منطقه و بخشی برعهده مردم ایران است.

وی با تاکید بر این که اولین اقدام و مهم‌ترین اقدام در انتقام راهبردی برملا کردن چهره اشعث‌ها‌ست گفت: دومین اقدام مهم در انتقام راهبردی شرکت در انتخابات و تشکیل مجلسی در تراز انقلاب است.

وی با اشاره به این اقدام سوم در انتقام راهبردی تلاش برای ایجاد وحدت و یکپارچگی در عراق و همچنین وحدت ایران عراق است عنوان کرد: غم این روزهای حاج قاسم تجزیه عراق بود که با نقشه امریکا قرار بود انجام شود، اما خون حاج قاسم مانع از تجزیه عراق هم شد.

آبنوش با بیان این 3 اقدام بعدی در انتقام راهبردی اتحاد برای خروج آمریکا از منطقه است تصریح کرد: همه مسئولان، حقوقدانان، کارشناسان و قضات باید برای محکومیت آمریکا در مجامع بین المللی تلاش کنند.

وی افزود: تا کنون در دنیا سابقه نداشته است یک مقام رسمی از یک کشور به کشور دیگری رسما دعوت شود و کشور ثالثی آن مقام مسئول را در آن کشور ترور کند.

آبنوش با اشاره به این که در زمان شاه ملعون مستشاران آمریکایی حق توحش دریافت می‌کردند تصریح کرد: حالا دشمنان ما از خود می‌پرسند ملتی که آن زمان در ضعف بود چطور حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی پرورش می‌دهد.

آبنوش تاکید کرد: دلیل این دگرگونی این است که زمان شاه ایران ملتی بود بدون امام اما بعد از انقلاب امام دار شدیم و این امام و رهبر شاخص ما در شناخت حق و باطل است.

انتهای پیام/‌ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان این که نداشتن اقدامات زیر ساختی برای مردم عشایری دلیلی برای کمبود زمینه توسعه است، گفت: زیر ساخت‌های بازار فروش دامداران عشایری فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد زهرایی امروز _چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در منطقه دهدلی اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی ساکنان عشایرنشین چهارمحال‌وبختیاری، نبود زیر ساخت‌های لازم است که برای به وجود آوردن زمینه توسعه لازم است.

وی افزود: قرار بر این است که برای فروش بهتر محصولات دامداری و کشاورزی مردم عشایری با همکاری دولت سیزدهم و دستگاه‌های مجری، زیرساخت‌های این توسعه فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به مسیر صعب‌العبور و هزینه این زیر ساخت‌ها تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی به‌عنوان یکی از مجری‌ها در کنار دولت برای این کار مهم قرار گرفته و با استفاده از امکانات ماشین‌آلات و نیروهای بسیجی برای آسان‌سازی این طرح اقدام می‌کند.

زهرایی تاکید کرد: مسیر فراهم کردن این زیر ساخت‌ها در کوتاه مدت به پایان نخواهد رسید و به صبوری مردم غیور عشایرنشین نیز احتیاج داریم.

وی با اشاره به نقش مردمان عشایری به‌عنوان رزمندگان خط مقدم افزود: مردمان عشایری امنیت مرزها را فراهم می‌کنند به همین دلیل نباید این عمل ارزشمند از نظر سیاستمداران کشور دور بماند.

کد خبر 749875

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر