Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ملک حسینی گفت: جبهه مقاومت منحصر به یمن و لبنان و فاطمیون، زینبیون، بدریون، سدسیون، حوصیون و حزب‌الله نیست، بلکه جبهه مقاومت فردا آفریقا، اروپا و کشور و قاره شما را هم فتح خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، اجتماع مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «سلیمانی ها» در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (۱۶ دی) با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در محل مصلی یاسوج برگزار شد

 

آیت الله «سیدشرف الدین ملک حسینی» با اشاره به آیه 25 سوره مائده «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا مَن یَرتَدَّ مِنکُم عَن دینِهِ فَسَوفَ یَأتِی اللَّهُ بِقَومٍ یُحِبُّهُم وَیُحِبّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى المُؤمِنینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الکافِرینَ یُجاهِدونَ فی سَبیلِ اللَّهِ وَلا یَخافونَ لَومَةَ لائِمٍ ۚ ذٰلِکَ فَضلُ اللَّهِ یُؤتیهِ مَن یَشاءُ ۚ وَاللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ» گفت: این ایه مبارکه آیه قبیله سلمان است، آیه ای  در شان ایران است که در آخر زمان آغازگر حرکت دینی و ایمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: وقتی آیه نازل شد دست بر پشت سلمان زد و گفت «این در شان کسانی است که از دیار تو  هستند، مردانی از ایران که بنیاد مقاومت را می نهند و زمینه را برای ظهور آماده می کنند»، آیه ای که در شان این مردم غیور ایران و استان است آفرین بر شما،  آفرین بر شما که لایق چنین خطابی هستید.

 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر بسیاری وامانده اند در کشورهای مختلف اسلام و به غرب گراییدند، اما هستند مردان بزرگی که جبهه سترگ از مقاومت را تشکیل می دهند و در برابر ظلم و استبداد می ایستند.

 

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه آمده ایم تا روح شهید بزرگ سلیمانی را احترام کنیم، تصریح کرد: اما خوب است اینک که آمده ایم، ببینیم می شود سلیمانی، ابومهدی و چنین مردان بزرگی را در قرآن جست و جو کرد؟، آری می شود، خداوند گفته اگر عقب بنشینید و اگر مرتد شوید، خطابی از قرآن کریم  است.

 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آینده از آن کسانی است که در مسیر دین و استقامت دینی بمانند، ابراز داشت: اگر مرتد شوید در آبنده خداوند انسان های با ویژگی های مختلف را می آورد، نخست آنکه خدا آن ها را دوست دارد، انسان هایی که ایمان در وجودشان موج می زند و وجودشان را عمل پاک پر کرده است، طاهر هستند و خدا را دوست دارند و خدا هم دوستشان دارد، کسی که خدا را بشناسد، با عمق وجودش به او عشق می ورزد و این حکایت از عمق معرفت آنها به خداوند است.

 

وی ادامه داد: آیا از شهید قاسم سلیمانی جز این دو مفهوم را شنیده اید؟اینها در میان جامعه با انسان های دیگر و با مومنان در تعامل هستند، احترام به دیگران می گذارند، حس احترام مشترک دارند، بر طبل نزاع نمی کوبند، علیه هم تهمتی روا نمی دارند،  آیا شما از سلیمانی نشنیده اید که گفت« چرا مرز بندی می کنید؟ چرا چپ و راست می کنید؟ کنار بگذاریم اینها را، جامعه یکپارچه در خط ولایت باشد.

 

آیت الله ملک حسینی گفت: منحصر کردن ایمان و دین و ولایت  به دسته ای خاص، این  دشمنی با خدا و دین و ولایت است،  مرز بندی ها دشمن آفرین است نه دوست آفرین، انسانی که با مومنان چنین است خدا قدرتی به او می دهد و خشمی در درونش ایجاد می کند که علیه دشمن مقاوم و جسور واهل میدان و شورش  و در برابر کافران مقتدر و مردانه است انسان اگر در برابر دشمن مرد و مقتدر بود و در برابر دوست مومن مواضع است اما اگر درباره دوستان و مومنان خشن بود در برابر دشمن پست و ذلیل است این قائده قرانی است.

 

وی افزود: هرکس سلیمانی را شناخت گفت با مردم مهربان بود،  اما در برابر دشمن وجودش پر از خشم و مردانی و حریت و آزادگی، حیات قاسم سلیمانی چیزی جز جهاد نبود که کارمندی در کرمان  و مهاباد رفت تا روزی که در بغداد شهید شد.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با  بیان آیه ای گفت: انسان مجاهد  انسان عزت و شرف است ، ذلت  سراغش نمی رود جامعه  ای که این چنین مردانی داشته باشند جامعه ای عزیز و مقتدر است  شاید مظلوم بشوند اما عزت شان شکسته نمی شود شایدتحریم شوند اما ذلت نمی پذیرند این رمز جامعه جهادگر و وجود انسان مجاهد در جامعه است آیا از سلیمانی بزرگ جز این سراغ دارید؟

 

وی تصریح کرد: روزی علی (ع) فرمود دیروز برادری  داشتم اگر دو کار به او ارائه می شد آنچه سخت تر بود را انتخاب می کرد اکنون،   اگر از مقام معظم رهبری بپرسیم سلیمانی را توصیف کن همان چیزی را می گوید که جدش گفت دیروز مردی داشتم برادر سرباز و امیری داشتم که هرچه سخت تر بود را می پذیرفت این یعنی جهاد فی سبیل الله.

 

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: از ویژگی ها دیگر این انسان ها این است که  تحریم ها و ابهامات، تمسخرها  و هرچه رخ می دهد  مسیرشان را کج نمی کند مردانه ایستادند هیچکس چه دشمن چه دوست  انحرافی در مسیرشان ایجاد نمی کند خوف در وجود اینها راهی ندارد، اما  این فضل خداست که به سردار داده شده است به ابومهدی داده شده و  به مردان خدا به شهید سلیمانی ها و شهید اورنگ ها داده شده است اما این جبهه با کشته ها کم و محدود نمی شود خدا می داند از این خون ها مردانی پا خواهند گرفت بی نهایت مردان  از این خون ها رشد خواهند کرد و کشور ما که نه،  جهان سلیمانی های دیگر را به خود خواهد دید این برکت و اثر خون شهید است.

 

وی گفت: شهید اگر زنده است، زنده است تا مسیرش را برای آینده مدیریت کند شهید اگر زنده است، زنده است تا هدایت گری اش ادامه پیدا  کند،  شهید اگر زنده است زنده است تا  که دغدغه هایش پایان پیدا کند این آیه قرآن است،  اینکه خدا به دغه دغه شان پایان می دهد این آیه است یعنی خط شهادت خطی است تا پایان ظلم ها و فتنه و استبکارهاست، در مکتب ما نمی جنگیم تا در جنگ پیروز شویم ما می جنگیم تا بر جنگ پیروز شویم روزی را به  انتظار می نشینیم تا بشر جنگی نداشته باشد.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همیشه دشمن خیال می کرده با کشتن انسانی، خط و جبهه او و راه او پایان می یابد روزی که یزید بن معاویه حسین را در مقتل کشت خیال می کرد قصه اسلام قصه بنی هاشم بود نه بنی هاشم نه هم ایمان و نه هم اسلام با قتل حسین (ع) پایان یافت اما نمی دانست قصه اسلام آغاز می شود و خط حریت توسعه می یابد و این یعنی شهادت.

 

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: امروز این بیگانه گان و  دردمنشان پست بدانند امروز آغازی بر پایان شماست،  امروز جبهه مقاومت منحصر به عراق و سوریه، منحصر به یمن نیست دیگر جبهه مقاومت منحصر  به فاطمینون، زینبیون  قدسیون، حیدریان ، نبویان و حزب الله  نیست جبهه مقاومت فردا اروپا ،آفریقا و قاره شما را فتح خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: امروز ممکن است با احتمال جنگ در ما  وحشت ایجاد کنند،  اما نمی توانند ، شاید برای جهان وحشت ایجاد کنند، اما جهان بداند اگر  جنگی تحمیل کنند، ایران هیچ گاه آغازگر جنگ نبوده اما بدانند پایان دهنده به هیچ جنگی هم نخواهد بود.ایران است که به هر نبرد پایان خواهد داد، اما دشمن چنین نیست که اینگونه وارد شود.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری  گفت: مبادا ذهن ما را دچار دو قطبی صلح و جنگ کنند و بخواهند  پس از این وحدت بین اصولگرا و اصلاحطلب پس از این وحدت بین همه اقشار جامعه پس از این انسجام بین همه آحاد ملت بخواهند ساز دیگری را باد کنند و بخواهند دوگانه دیگری را ایجاد کنند،  ملت باید هوشیار باشد و این هوشیاری را پاس بدارد ملت باید بداند خدا این انسجام و اتحاد را در سایه رهبری دوست دارد، خدا  انسان های متحد و هم دل را دوست دارد به فرمان رهبرشان باشد جامعه دوگانه و قطبی را دوست ندارد.

 

وی گفت: ویژگی هایی از این مرد بزرگ را نشان دادم مردانگی اش، حریتش، ایمانش، پاکی اش اینها  درسی برای ماست ،اگر امروز آمده ایم نیامده ایم تا افتخاری برای سلیمانی باشیم هیچ افتخاری انسان مرده با حضور پیدا نمی کند آمده ایم به این حضور خودمان مفتخر شویم یعنی خدا را ما را لایق دید انسانی بزرگ را با اشک ها و قلب هایمان بدرقه کنیم.

 

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: برخی فکر می کنند این حضور تنها احترام به سلیمانی است اما او در کنار حسین بن علی  بی نیاز این حضور است، ما به این  نیاز داریم ما به این کرامت و شرافتی که برای ایران درست کرد نیاز داشتیم ، با این حضور خط بطلانی بر فتنه ها کشیدیم با این حضور  اعلام آمادگی برای  استمرار مقاومت کردیم و با این حضور نشان دادیم آمریکا خواب های آشفته را غیر تعبیر شده ببیند، این پیام این حضور است افتخاری برای ما و پاسخی به نیاز ما و جامعه ما.

 

وی ادامه داد: برخی شهرها وقتی می خواستند حضور پیدا کنند نوشتند امروز تعطیل است اما زیبا نگفت، انسان خوش سلیقه ای گفت،  همین‌امروز تعطیل نیست، امروز  درس،  درس دیگری است مدرسه، مدرسه دیگری است و مدرس، مدرس دیگری است،  خیابان ها مدرسه است و درس امروز درس دلدادگی،اطاعت از ولی، درس امروز درس حریت و فداکاری، درس امروز درس غیرت و مرداگی است و مدرسش انسانی است که امروز توجه دنیا به سمت اوست. رحمت خدا بر او باد.

 

آیت الله ملک حسینی  گفت: این شهادت را به معلمش تبریک می‌گویم، اگر معلمی شاگردش موفق شود باید به او تبریک گفت،  به رهبرمان به مرحوم امام (ره) ، به  نبی اکرم (ص)  امام عصر تبریک می‌گویم شما این درس را، دلدادگی را، مردانگی و غیرت و شهادت را آموختید شاگرد شما امروز پیش خدا مقبول افتاد و در آغوش مهر خدا قرار گرفت، تسلیت می گویم اما روح پاک شهید برکت برای جهان بشریت است،  خواهیم دید که این خون اثر خودش را خواهد گذاشت، اگر خون حججی  به داعش پایان داد خون سلیمانی که معلم حججی است به  آمریکا پایان خواهد داد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی سلیمانی ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت قاسم سلیمانی یاسوج مجلس خبرگان رهبری شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس