Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:14:42 GMT

سوگواری باشکوه مردم آذربایجان شرقی در سوگ سردار دل‌ها + فیلم‌

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۲۹۶۲

سوگواری باشکوه مردم آذربایجان شرقی در سوگ سردار دل‌ها + فیلم‌

‍‍‍‍‍‍

امروز همزمان با تشییع پیکر پاک سردار قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در تهران مردم استان آذربایجان شرقی در مناطق مختلف استان در سوگ سردار دلها سوگواری کردند. ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی در نقاط مختلف این استان به صورت خود جوش به عزاداری پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایت مدار استان در حمایت از سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران این شهید بزرگوار اسلام با حضور در این  مراسمات یک بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و سیاست‌های این کشور غاصب ابراز کردند.

نامه دختر طهرانی‌مقدم به «زینب سلیمانی» / پدرم دوست داشت سرباز ژنرال قاسم باشدنماینده ولی‌فقیه در کردستان: حاج قاسم سلیمانی اسوه شجاعت و اخلاق بودماموستا حسینی: اهل‌سنت و مردم کردستان خود را مدیون مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی می‌دانند

گفتنی است بامداد روز جمعه نیروهای نظامی آمریکای جنایتکار در یک حمله ناجوانمردانه و تروریستی به خودروهای حامل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان در نزدیکی فرودگاه بغداد این سردار محبوب و مردمی را به شهادت رساندند.

شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان موجی از اندوه و ماتم را در میان مردم ایران و کشورهای منطقه همراه با خشم و نفرت آنان از این جنایت هولناک به راه انداخته به‌طوری که ترس از انتقام خون شهیدان این جنایت صحنه گردانان این اقدام تروریستی را فرا گرفته است.

انتهای پیام/115/ش

R7887/P/S6,47/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در هیأت عشاق الحسین (ع) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در شب شهادت حجت الاسلام امیر انصاریان به ایراد سخنرانی می‌پردازد و سپس مراسم عزاداری با مداحی علی قربانی و محمد کریمی ادامه خواهد داشت. این مراسم جمعه ۱۴ اردیبهشت رأس ساعت ۲۰/۳۰ در هیأت متوسلین به حضرت ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

همچنین در مراسم ظهر شهادت حجت الاسلام مهدی جعفری به ایراد سخنرانی می‌پردازد و مرثیه خوانی این مراسم بر عهده علی قربانی و علی اکبر زادفرج و محمد رضا نوشه ور است.

زمان برگزاری شنبه ۱۵ اردیبهشت بعد از نماز ظهر و عصر در میدان امام حسین (ع) خ ۱۷ شهریور نرسیده به چهارراه صفا حسینیه عشاق الحسین (ع) است.

کد خبر 6093922 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!