Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم بزرگداشت و شام غریبان حاج قاسم سلیمانی، فردا شب (سه‌شنبه) در سراسر کشور برگزار می‌شود. تاریخ انتشار: 18:01 - 16 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۴۱۲۵ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم بزرگداشت و شام غریبان حاج قاسم سلیمانی، فردا شب (سه‌شنبه) در سراسر کشور برگزار می‌شود.     شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از ملت شهید پرور ایران اسلامی برای حضور پرشور در مراسم بزرگداشت و شام غریبان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن اطلاعیه به شرح زیر است:

«بـســم ربّ الشهداء و الصدیقین»

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ»

مراسم بزرگداشت و شام غریبان سردار سرافراز سپاه اسلام و فرماندۀ محبوب دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد فی سبیل الله سردار ابومهدی المهندس و یاران وفادارش، پس از مراسم تشییع و تدفین پیکر این سردار کرار در مزار شهدای کرمان و پس از اقامۀ نماز مغرب و عشای سه شنبه شب ۱۷ دیماه ۱۳۹۸ در سراسر کشور و در تمامی مراکز استان‌ها و شهرها، به منظور تجلیل و تقدیر از عمری مجاهدت جانانه و خاموش این بزرگ سرباز ولایت و مالک اشتر ایران با حضور ملت قدرشناس، فهیم و شهیدپرور ایران برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر و سپاس بیکران از این همه شور و شعور معنوی امت بزرگ اسلامی و خلق حماسه‌های تجدید بیعت با سردار دل‌ها در شهر‌های مختلف کشور (به ویژه در شهر‌های اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان)؛ از ملت شهید پرور، سلحشور و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در مراسم‌های بزرگداشت و شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر جبهۀ مقاومت، ضمن تجلیل و تقدیر از عمری مجاهدت جانانه مالک اشتر ایران و انقلاب اسلامی، پیام صلح و وحدت را برای دوستان، مستضعفان، آزادگان و عموم مردم جهان و خشم انقلابی، انتقام سخت و پشیمان کننده را از جلادان آمریکایی ـ صهیونیستی فریاد کنند. بیشتر بخوانید:
اقامه نماز بر پیکر حاج قاسم و همرزمانش به امامت ولی امر مسلمین/ ورود پیکر پاک شهدا به تهران انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپهبد قاسم سلیمانی شام غریبان سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود