Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@09:56:48 GMT

غایبان سوپرجام اسپانیا

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۳۰۴۱

ساعت24-بازیکنان بزرگی در سوپرجام اسپانیا که قرار است به میزبانی عربستان برگزار شود حضور نخواهند داشت.

به نقل از آس، سی و ششمین دوره سوپر جام اسپانیا این هفته در حالی در جده با حضور بارسلونا، والنسیا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود که چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها با غایبان بزرگ خود به دنبال فتح نخستین عنوان‌شان در سال ۲۰۲۰ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادن هازارد، مارک آندره تراشتگن، عثمان دمبله، دیگو کاستا، گونسالو گدس و رودریگو مورنو از جمله بازیکنان غایب این رقابت‌ها هستند.

ادن هازارد، ستاره این فصل رئال مادرید در عربستان حضورنخواهد داشت. هافبک بلژیکی پس از این که اواخر نوامبر برابر پاری سن ژرمن آسیب دید دوران نقاهتش را سپری می‌کند. او پیش از این آسیب دیدگی به بهترین سطح خود نزدیک شده بود. اکنون باید دو هفته دیگر هم صبر کند تا بتواند در میادین حضور داشته باشد.

بارسلونا کاملا نبود تراشتگن را در سوپرجام احساس خواهد کرد. هم‌چنین نمی تواند از دمبله فرانسوی و آرتور ملو برزیلی در ترکیب بهره ببرد. تراشتگن مدتی است که از زانوی راست آسیب دیده است. دروازه‌بان بارسا به جراحی نیاز ندارد اما دوران نقاهتش تا هفته آینده طول خواهد کشید. حضور دروازه‌بان آلمانی در سوپرجام اسپانیا خیلی بعید است.

دمبله در اوایل دسامبر دوباره دچار مشکل عضلانی شد. این برای سومین‌بار است که با چنین مشکلی روبه‌رو می‌شود. او تا فوریه نمی‌تواند بارسا را همراهی کند. ملو نیز مشکل جسمانی دارد. هافبک برزیلی در حالی از تعطیلات کریسمس برگشت که شرایطش بهتر نشد و والورده تا سه هفته نمی‌تواند از او بهره ببرد.

والنسیا تقریبا تمام فصل را نمی‌تواند از گدس استفاده کند. او یکی از بازیکنان مهم تیم محسوب می‌شد. هم‌چنین رودریگو مورنو برابر ایبار دچار مشکل از زانو شد. گدس دو ماه از میادین دور خواهد بود و رودریگو دو هفته نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. علاوه بر این آلبرت سلادس از حضور بازیکنانی هم‌چون مانو وایخو، کاجین لی و کریستیانو پیچینی  نمی تواند بهره ببرد.

کاستا مهم‌ترین غایب اتلتیکو مادرید محسوب می‌شود. بازیکن اسپانیایی - برزیلی که نوامبر گذشته جراحی کرد سه ماه از میادین دور خواهد بود. نبودش باعث شده است قدرت تهاجمی تیم مادریدی کم‌تر شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید

با حضور وینیسیوس جونیور، رئال مادرید جای خالی وینگرهایی چون گرت بیل را هیچ‌وقت حس نکرد

طرفداری | شب گذشته (جمعه) و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با یک گل، رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا

با حضور در این جدال، وینیسیوس جونیور به رکورد ۲۵۸ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها رسید. این وینگر برزیلی طی مدت زمان حضورش در ترکیب کهکشانی‌ها، موفق به ثبت 78 گل و ۷۵ پاس گل شده‌ و یکی از بهترین بازیکنان جهان در سال‌های اخیر بوده‌است.

بر اساس داده‌های آماری، گرت بیل نیز طی دوران بازی برای رئال مادرید، در ۲۵۸ مسابقه پیراهن این تیم را به تن کرد. وینگر سابق تیم ملی ولز که سال گذشته از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد، 106 گل و ۶۷ پاس گل را برای لوس بلانکوس به ثبت رسانده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد