Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس، دوشنبه بیان داشت: با هدف برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از به وجود آمدن هر گونه مشکلات ترافیکی و راهبندان در زمان برگزاری آیین گرامیداشت سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز هفدهم دی‌ماه در مسیرهای ذیل انجام و برای سرویس دهی شهروندان در مسیرهای فوق اتوبوس های خط واحد از ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه آماده خدمات رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مصطفی عباسی ادامه داد: در محورهای خط ویژه تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع)، میدان شهدا به سمت تقاطع پیروزی، تقاطع پیروزی به سمت حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، تقاطع مشیر به سمت تقاطع پیروزی و خط ویژه تقاطع غدیر به سمت تقاطع پیروزی، محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد. 

وی با بیان اینکه محل تجمع شرکت‌کنندگان در این آیین، حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) خواهد بود، گفت: مسیرهای جایگزین از جمله خیابان کریمخان زند، خیابان توحید و بلوار سیبویه نیز در نظر گرفته شده است.

عباسی ادامه داد: از همه شهروندان تقاضا می‌شود به علت محدودیت‌های فوق، تا حد ممکن از خیابان لطفعلی خان زند تردد نکنند و از مسیرهای جایگزین نامبرده استفاده کنند تا باعث اختلال در ترافیک نشود.

 سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه (سیزدهم دی‌ماه ۹۸) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها پلیس راه شیراز قاسم سلیمانی راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه شیراز قاسم سلیمانی راهپیمایی دونالد ترامپ پلیس راه شیراز قاسم سلیمانی راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد