Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز،‌ دفتر نخست‌وزیری بریتانیا با انتشار بیانیه‌ای گزارش داد که «بوریس جانسون» نخست‌وزیر این کشور در گفت‌وگوی تلفنی با «عادل عبدالمهدی» همتای عراقی خود بر لزوم کاهش تنش و برقراری آرامش در منطقه به دنبال ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده سپاه قدس تأکید کرده و دو طرف بر سر همکاری برای ایجاد راهکار دیپلماتیک و حرکت به سمت جلو توافق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است که نخست‌وزیر بر پایبندی کامل بریتانیا به حمایت از ثبات و حاکمیت عراق و نیز بر اهمیت ادامه مبارزه با تهدید مشترک از سوی گروه تروریستی داعش تأکید کرده است.

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عادل عبدالمهدی بوریس جانسون شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد